دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت آغاز به كار كرد
 
جیرفت - ایرنا - رئیس همایش ملی سلامت سالمندی از آغاز بكار این همایش از امروز (چهارشنبه) به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت خبر داد.
همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت آغاز به كار كرد جیرفت - ایرنا - رئیس همایش ملی سلامت سالمندی از آغاز بكار این همایش از امروز (چهارشنبه) به مدت 2 روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت خبر داد.

به گزارش ایرنا، اصغر مكارم روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این همایش در 14 محور شامل سالمندان در دوران كرونا، كیفیت و سبك زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیكی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی هدف گذاری شد.

وی دیگر محورهای همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

رئیس همایش ملی سلامت سالمندی گفت: با توجه به شیوع ویروس كرونا این همایش غیرحضوری برگزار می شود.

وی افزود: متاسفانه به دلیل شرایط كرونایی قادر به برگزاری همایش به صورت حضوری نیستیم از این رو اعضا هیات علمی، شركت كنندگان و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس سایت این همایش به صورت غیرحضوری شركت كنند.

رییس همایش ملی سلامت سالمندی هدف از برگزاری این همایش ملی را بررسی چالش ها و راهكارهای حوزه سالمندی برشمرد و گفت: گروه هدف این همایش شامل كلیه رشته هاست.

مكارم اظهار داشت: شناخت ابعاد و ویژگی های مختلف حوزه سالمندی نیازمند واكاوی و بررسی های علمی است لذا دانشگاه علوم پزشكی جیرفت در راستای ارتقا كیفیت زندگی و ترویج فرهنگ خودمراقبتی سالمندان این همایش ملی سالمندی را برگزار می كند.

برچسب ها
- سالمندی
- جیرفت
- علمی
- همایش
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۰۳ - ۱۳/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۷۵