دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت معاون فرهنگی -دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تسلیت معاون فرهنگی -دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالارشهیدان را تسلیت گفت.

به گزارش مفدا علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛ دكتر حسن شاكری در متن این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
بار دیگر بانگ قافله شهادت، پیروزی، بیدارگری و دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی به قافله سالاری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) نوا سر می دهد و اینك باید شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم كاروان ایثار، جانبازی و خون به علمداری سیدنا، ابوالفضل العباس(ع) در دشت نینوا و گریه و زاری زهرا (سلام الله علیها) باشیم.
عاشورا، تجسم اعلای وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلّی گاه ایمان و تجلّی كعبه در میقات خون است. حماسه عاشورا حقیقتی را در كهكشان عشق و خون به تصویر كشید تا دیگر كسی برای چشم پوشیدن از حقیقت و راستی، بهانه ای نیابد.
اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایشان را محضر مبارك حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و یكایك عزاداران حسینی به ویژه دانشگاهیان محترم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تسلیت عرض نموده و امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۵:۵۴ - ۲۷/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۶