دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

بخش سرپایی تزریق داروی ''رمدسیویر'' در مركز روانپزشكی رازی، از اول شهریورماه آماده پذیرش بیماران كرونایی است
 
معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از تجهیز و راه اندازی بخش سرپایی تزریق داروی " رمدسیویر" در مركز روانپزشكی رازی (امین آباد) خبر داد و گفت كه این بخش، از اول شهریورماه (هفته آینده)، آماده پذیرش بیماران كرونایی است.
بخش سرپایی تزریق داروی "رمدسیویر" در مركز روانپزشكی رازی، از اول شهریورماه آماده پذیرش بیماران كرونایی است
معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از تجهیز و راه اندازی بخش سرپایی تزریق داروی " رمدسیویر" در مركز روانپزشكی رازی (امین آباد) خبر داد و گفت كه این بخش، از اول شهریورماه (هفته آینده)، آماده پذیرش بیماران كرونایی است.



به گزارش وبدا، دكتر بیژن خراسانی كه با همراهی مدیر اداره پرستاری دانشگاه، رییس و مدیر بیمارستان رازی، از روند آماده سازی این بخش دیدن می كرد، افزود: این مركز سرپایی با 50 تخت، جدای از بخش های بستری مربوط به بیمارستان روانپزشكی رازی واقع شده است تا برای كمك به حجم مراجعات بیمارستان فیروزآبادی، سهولت و تسریع در كار تزریق دارو برای بیماران نیازمند ساكن در مناطق امین آباد و شهر ری، ارائه خدمت كند.
وی تصریح كرد: این مركز سرپایی، روزانه ظرفیت خدمات دهی به بیش از صد بیمار كرونایی ارجاعی از بیمارستان فیروزآبادی برای تزریق داروی " رمدسیویر" و انجام آزمایش های مربوط به این دارو را دارد.
دكتر خراسانی افزود: بیماران كرونایی كه با تجویز پزشك نیاز به تزریق داروی " رمدسیویر" داشته باشند، می توانند با معرفی نامه بیمارستان فیروزآبادی و داروی رمدسیویر كه تهیه كرده اند، به این بخش كه در مركز روانپزشكی رازی (امین آباد) واقع شده است، مراجعه كرده و از خدمات مربوط به تزریق رمدسیویر و انجام آزمایش های مربوط به آن استفاده كنند.
بگفته وی، این مركز موقت تزریق رمدسیویر كه تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و تحت نظارت وزارت، درمان و آموزش پزشكی فعالیت می كند، هر روز حتی روزهای تعطیل، از ساعت 8 صبح تا 15 به بیماران كرونایی خدمات ارائه می دهد.
معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افزود: این مركز تزریق داروی رمدسیویر، روزانه از توان تخصصی پزشكان متخصص عفونی و داخلی، پزشك عمومی، پرستار، بهیار و دیگر كادردرمان لازم در این بخش، بهره مند می شود.
دكتر خراسانی در جریان بازدید و نظارت بر چگونگی راه اندازی این بخش و توجه به گزارش رییس و مدیر بیمارستان روانپزشكی رازی در این خصوص، از حوزه ریاست، مدیریت و كاركنان زحمتكش مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی كه بصورت جهادی و سریع، در جهت راه اندازی این بخش تلاش كردند، تشكر كرد.
وی در جریان این بازدید، پیشنهادهایی را در جهت تقویت و خدمات دهی بهتر و سریعتر این بخش، ارائه داد.
لازم به ذكر است؛ مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی، در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده است، و تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی كه از جمله دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی است، فعالیت می كند.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۸:۰۴ - ۲۶/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۸