دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

سالمندان، توانخواهان و مددكاران فارس علیه كرونا واكسینه شدند
 
شیراز-ایرنا- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: واكسیناسیون تمامی گروه های هدف حاضر در مراكز نگهداری و توانبخشی استان بر علیه بیماری كرونا انجام شده است.
سالمندان، توانخواهان و مددكاران فارس علیه كرونا واكسینه شدند شیراز-ایرنا- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: واكسیناسیون تمامی گروه های هدف حاضر در مراكز نگهداری و توانبخشی استان بر علیه بیماری كرونا انجام شده است.

دكتر عبدالرسول همتی روز جمعه با بیان اینكه با توجه به پاندمی كووید 19 و افزایش خطر ابتلا مددجویان و مددیاران مراكز نگهداری و توانبخشی به دلیل تجمعی بودن این مراكز، انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله واكسیناسیون گروه های آسیب پذیر بسیار ضروری است گفت: با آغاز واكسیناسیون در كشور، واكسیناسیون توانخواهان و سالمندان مراكز نگهداری و توانبخشی از اولویت های واكسیناسیون كرونا قرار گرفت.

همتی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشكی شیراز در راستای پایبندی به تعهد خود نسبت به حفظ و ارتقای سلامت جامعه، واكسیناسیون گروه های پُرخطر و آسیب پذیر را در دستور كار خود قرار داده و برای تأمین و توزیع واكسن های استاندارد موردنیاز، اقدامات گسترده ای داشته است.

این مقام مسوول تاكید كرد: طرح واكسیناسیون علیه كرونا در مراكز نگهداری و توانبخشی از اسفند سال گذشته آغاز و در مدت 3ماه، واكسیناسیون تمامی جمعیت های گروه هدف انجام شد.

او ضمن تقدیر از همكاری سازمان بهزیستی استان در انجام این مهم، یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت حفظ حداكثری سلامت كاركنان مراكز نگهداری و توانبخشی، واكسیناسیون آنان نیز به صورت كامل انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی شیراز با تاكید بر اهمیت واكسیناسیون گروه های پُرخطر و آسیب پذیر در برابر بیماری كووید19، رعایت دستورالعمل های پیشگیری و كنترل كروناویروس را همچنان ضروری برشمرد.

همتی، انجام مستمر نظارت شبكه های بهداشت و درمان با همكاری همه جانبه سازمان بهزیستی بر مراكز توانبخشی را به دلیل شرایط خاص این مراكز، امری بسیار حیاتی و ضروری دانست.

برچسب ها
- واكسن كووید 19
- سالمندان
- فارس
- توانبخشی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۷:۰۱ - ۲۹/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۰