دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پرهیز از عادی انگاری اصلی ترین عامل نگرش كاهش ابتلا به ویروس كرونا در جامعه
 
مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه گفت : پرهیز از عادی انگاری بیماری به عنوان اصلی ترین عامل نگرشی مهمترین پیام بهداشتی برای مقابله با انتشار ویروس كرونا در روز های اخیر است.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از كرمانشاه، محمدی مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه گفت : خوشبختانه با انجام به موقع واكسیناسیون مددجویان در مراكز نگهداری شبانه روزی كمترین آمار مبتلا به كرونا را در این مراكز داشته ایم و توانسته ایم انتشار این ویروس را در مراكز نگهداری شبانه روزی به خوبی كنترل كنیم.

او گفت : با تشدید نظارت ها، آموزش های بهداشتی و مراقبتی و تلاش پرسنل مراكز در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در تلاش هستیم كه از انتشار ویروس در این مراكز جلوگیری كنیم.

او افزود: بر همین اساس همچنان ملاقات با مددجویان مراكز، بازدید های غیر ضروری از منزل مددجویان، سفر های اردویی و تفریحی، پذیرش های جدید غیر اورژانسی ممنوع است و تا زمان رفع بحران به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیركل بهزیستی استان كرمانشاه از آحاد مردم جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی استان، اعم از مددجویان و خانواده های آنان خواست كه شیوه نامه های بهداشتی را رعایت كنند و از تردد های غیرضروری اجتناب نمایند .
   تاریخ: ۱۴:۳۶ - ۳۱/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۶