دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته دولت و روز " كارمند "
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته دولت و روز " كارمند "

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز پنجشنبه طی پیامی، فرارسیدن هفته دولت و روز " كارمند " را گرامی داشته و این مناسبت را به همه كارمندان در دانشگاه و مراكز درمانی وابسته به دانشگاه تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

امروز، مصادف با چهارم شهریورماه و روز "كارمند" است. نامگذاری این روز و ایام هفته دولت، یادآور عشق و ایمان در خدمت به همنوع، و حمایت از چرخه فعالیت در هر عرصه است، همانند رئیس جمهوری و نخست وزیر شهید میهن اسلامی " رجایی و باهنر" كه خالصانه تلاش كردند، تا نهال امید را در دل هر مرد و زن ایرانی بنشانند و با ایثار و از خودگذشتگی، آن را آبیاری كردند.

روز كارمند، متعلق به قشر زحمتكش و حامی چرخه تولید است، تولید در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی كه سبب رشد و تعالی جامعه، و نهایتا، خودكفایی و استقلال می شود. جامعه دانشگاهیان كشور نیز كه در تولید علم و دانش، نقش اساسی دارد، نیازمند پشتیبانی خالصانه كارمندان و همكاران خود است تا همه بتوانند از نتایج ارزشمند این همگرایی و همكاری، بهره ببرند.

با گرامی داشت هفته دولت و روز كارمند، فرارسیدن این مناسبت را به همه كارمندان پرتلاش در دانشگاه، بیمارستان ها و كلینیك های پزشكی - توانبخشی وابسته به دانشگاه، كه پشتیبانی قوی برای بدنه آموزشی، پژوهشی و درمانی می باشند، تبریك گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۵:۵۷ - ۰۴/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰