دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مددجویان كمیته امداد همدان روزانه 79 هزار ماسك تولید می كنند
 
ایرنا- همدان- معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: روزانه 79 هزار ماسك در پنج كارگاه تولید ماسك از سوی زنان سرپرست خانوار و هفت كارگاه آقایان زیر نظر این نهاد تولید می شود.
مددجویان كمیته امداد همدان روزانه 79 هزار ماسك تولید می كنند ایرنا- همدان- معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: روزانه 79 هزار ماسك در پنج كارگاه تولید ماسك از سوی زنان سرپرست خانوار و هفت كارگاه آقایان زیر نظر این نهاد تولید می شود.

«شهرام عابدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس كرونا و نیاز كشور به ماسك و لوازم بهداشتی موردنیاز مردم و نظام سلامت، مجریان طرح های اشتغال كمیته امداد خمینی(ره) همدان در راستای كمك به سلامت جامعه، از ظرفیت كارگاه ها و طرح های خوداشتغالی مددجویان بهره گرفته اند.

وی با اشاره به اینكه در حال حاضر 11 واحد تولیدی متعلق به مددجویان كمیته امداد امام خمینی(ره) همدان روزانه ماسك های بهداشتی یك بارمصرف، پارچه ای، فیلتر دار و لباس بیمارستانی (گان) تولید می كنند، اظهار داشت: این نهاد ماسك های تولید شده را در اختیار مراكز بهداشتی، درمانی و اقشار مختلف مردم قرار می دهد.

معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان عنوان كرد: از این 11 كارگاه، تعداد پنج كارگاه با حضور زنان سرپرست خانوار و هفت كارگاه توسط آقایان اداره می شود.

وی با قدردانی ویژه از حضور و مشاركت همه جانبه اقشار مختلف جامعه برای مبارزه با ویروس كرونا در استان همدان تصریح كرد: مددجویان پرتلاش كمیته امداد امام خمینی(ره) برای مقابله با این ویروس، با تبدیل كارگاه های خیاطی به كارگاه تولید ماسك بهداشتی و گان بیمارستانی، همدلی، وحدت و همراهی خود را با هم وطنان، مسوولان نظام و ارزش های انقلابی ثابت كردند.

عابدی بابیان اینكه مددجویان این نهاد از ابتدای سال تاكنون بیش از 14 میلیون ماسك و یك میلیون و 600 هزار لباس بیمارستانی باقیمت مناسب و كیفیت بالا تولید كرده اند، خاطرنشان كرد: این نهاد وظیفه دارد تا در شرایط كنونی كشور، زمینه را برای بهبود، وضعیت معیشتی، تامین خوداتكایی، تقویت و رشد ایمانی و اعتقادی نیازمندان و محرومان با ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی، فرهنگی و معیشتی فراهم سازد.

بر اساس آخرین آمار بیش از 43 هزار خانوار ازخدمات كمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بهره می برند.

برچسب ها
- ماسك
- ویروس كرونا
- همدان
- مددجوی كمیته امداد
- اختصاصی ایرنا
- كمیته امداد امام خمینی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۲۸ - ۲۵/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۰