دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

نیكوكاران در تهیه وسایل گرمایشی مددجویان به كمیته امداد كمك كنند
 
كرمانشاه- ایرنا - مدیركل كمیته امداد امام (ره) استان كرمانشاه، با اشاره به نیاز هزار و 461 خانوار مددجو استان به وسایل گرمایشی، گفت: امیدواریم پیش از آغاز فصل سرما این وسایل را با مشاركت نیكوكاران و خیران استان برای این خانوارها تهیه كنیم.
نیكوكاران در تهیه وسایل گرمایشی مددجویان به كمیته امداد كمك كنند كرمانشاه- ایرنا - مدیركل كمیته امداد امام (ره) استان كرمانشاه، با اشاره به نیاز هزار و 461 خانوار مددجو استان به وسایل گرمایشی، گفت: امیدواریم پیش از آغاز فصل سرما این وسایل را با مشاركت نیكوكاران و خیران استان برای این خانوارها تهیه كنیم.

«پیمان تركمانه» روز چهارشنبه به ایرنا افزود: هم اكنون یك هزار و 44 خانوار مددجو در استان به وسایل گرمایشی (بخاری) و 417 خانوار تحت حمایت نیز به آبگرمكن نیاز دارند.

او از خیران برای مشاركت در تامین وسایل گرمایشی خانوارها دعوت كرد و گفت: امیدواریم خیرین همچون همیشه یاری رسان این نهاد در تامین وسایل گرمایشی برای خانوارهای تحت حمایت باشند.

تركمانه در ادامه به مشاركت خوب خیرین در طرح تامین وسایل سرمایشی برای خانوارهای كم برخوردار استان در نیمه نخست سال جاری اشاره و ادامه داد: در فصل تابستان امسال با همراهی خیرین نیكوكار 794 دستگاه كولر آبی و36 كولر گازی برای خانوارهای مددجو در استان خریداری شد.

او تصریح كرد: ارزش كولرهای آبی اهدایی در مجموع حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان و ارزش كولر های گازی حدود 530 میلیون تومان بود.

حدود 84 هزار خانوار استان كرمانشاه با حدود 200 هزار نفر جمعیت زیر پوشش كمیته امداد است.

استان كرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت، 14 شهرستان، 32 شهر و 2 هزار 595 روستای داری سكنه دارد.

برچسب ها
- مستمری مددجویان
- سیستم گرمایشی
- كمیته امداد امام خمینی
- كرمانشاه
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۵۴ - ۱۹/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۶