دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وبینارهای مركز مشاوره دانشگاه، دوشنبه هر هفته برگزار می شود
 
به همت مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

وبینارهای مركز مشاوره دانشگاه، دوشنبه هر هفته برگزار می شود

مدیر مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام كرد: روانشناسان و كارشناسان این مركز، طبق یك برنامه زمانبندی شده برای فصل پائیز، روزهای دوشنبه هر هفته را برای برگزاری یك وبینار در حوزه سلامت روان، اختصاص دادند.

دكتر هما رضایی در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه افزود: این كارگاه های آموزشی (دوشنبه های مشاوره ای) با بهره گیری از توان تخصصی اساتید مجرب، از ساعت 13 تا 15 هر دوشنبه، پیرامون موضوع های مختلف ویژه دانشجویان، بصورت مجازی برگزار می شود.

وی همچنین اظهار داشت: در این فصل، وبینارهای دكتر كیانی روانپزشك نیز هر دو هفته یكبار برای دو گروه از دستیاران در فضای زوم برگزار می شود.

مدیر مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه در ادامه به برخی از موضوع های كارگاه های فصل پاییز این مركز اشاره كرد و گفت: موضوع های « شادمانی، اعتیاد به سیگار، سلامت روان در دوران كرونا، مدیریت خشم و پرخاشگری، بازی های آنلاین و شبكه های اجتماعی، حل تعارض و مدیریت مذاكره، درمان افسردگی، مداخله در شكست عاطفی، اهمالكاری، اعتیاد به الكل، گروه درمانی، كمك های اولیه در شرایط بحرانی »، از جمله موضوع های كارگاه های آموزشی ویژه دانشجویان است.

دكتر رضایی با تاكید بر اینكه رضایتمندی مخاطبان برای مركز مشاوره بسیار حائز اهمیت بوده و در ارتقای كیفیت كارگاه های بعدی كمك می كند، افزود: در پایان هر كارگاه، لینك رضایت سنجی برای شركت كنندگان در كارگاه ارسال می شود تا با بررسی بازخوردهای فراگیران و نیازسنجی های ایشان، جهت ارتقای كیفیت برگزاری كارگاه ها متناسب با نیاز دانشجویان گام برداریم.

بگفته وی، علاقه مندان می توانند از طریق نرم افزار ادوبی كانكت به آدرس :

https://connect.uswr.ac.ir/counseling و یا از طریق كانال تلگرامی و اینستاگرام به آدرس :

counselingcenter.uswr در این وبینارها شركت كنند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۶:۵۹ - ۲۰/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۰