دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

رییس سازمان بهزیستی كشور با ارائه گزارشی مهمان شورای شهر تهران است
 
تهران- ایرنا- اعضای شورای شهر تهران، در نشست امروز /یكشنبه/ خود میزبان رییس سازمان بهزیستی كشور هستند كه گزارشی از عملكرد این سازمان به ویژه در پایتخت ارائه می دهد و در ادامه اعضای شورا لوایح و طرح های مختلفی را بررسی خواهند كرد.
رییس سازمان بهزیستی كشور با ارائه گزارشی مهمان شورای شهر تهران است تهران- ایرنا- اعضای شورای شهر تهران، در نشست امروز /یكشنبه/ خود میزبان رییس سازمان بهزیستی كشور هستند كه گزارشی از عملكرد این سازمان به ویژه در پایتخت ارائه می دهد و در ادامه اعضای شورا لوایح و طرح های مختلفی را بررسی خواهند كرد.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و هفتاد و دومین جلسه خود، قرائت نطق پیش از دستور محمد جواد حق شناس رییس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی را در دستور كار دارند.

همچنین وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی كشور در نشست امروز شورای شهر، در خصوص فعالیت های این سازمان گزارشی ارائه خواهد كرد.

در ادامه جلسه لایحه آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند بررسی خواهد شد.

طرح «دستورالعمل حصار كارگاهی در پروژه های ساختمانی» و لایحه شهردار درباره «اساسنامه های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین نامه های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان های شهرداری تهران» از دیگر موارد مورد بررسی در نشست امروز است.

در این نشست همچنین لایحه دیگر شهردار در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می شود.

در ادامه نیز لوایح شهردار در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهكارهای ارتقاء كمی و كیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» و «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» مورد بررسی قرار می گیرد.

ارایه صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه كمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماكن و معابر عمومی شهر تهران و بررسی تعدادی از پلاك ثبتی ها پایتخت از حیث باغ یا غیر باغ بودن از دیگر دستورهای نشست امروز شورای شهر است.

برچسب ها
- شورای شهر
- جلسه علنی
- شهر تهران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۰۴ - ۲۶/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷