دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

اعزام ورزشكاران نابینا و كم بینای خراسان جنوبی به رقابت های دو و میدانی قهرمانی كشور
 
مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی از اعزام ورزشكاران نابینا و كم بینای استان به رقابت های دو و میدانی قهرمانی كشور برای اولین بار خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره كل بهزیستی خراسان جنوبی، عرب نژاد مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار امروز ورزشكاران نابینا و كم بینای استان به رقابت های دو و میدانی قهرمانی كشور كه در بندرعباس برگزار می شود اعزام شدند.

او افزود: در آیین بدرقه ورزشكاران معلول استان به رقابت های دو و میدانی قهرمانی كشور مدیران كل بهزیستی، ورزش و جوانان، معاون توانبخشی بهزیستی استان، رئیس هیئت های ورزشی نابینایان و كم بینایان و خانواده های این ورزشكاران در اداره كل ورزش جوانان حضور داشتند.

عرب نژاد اظهار كرد: رقابت های دو و میدانی قهرمانی كشور به میزبانی بندرعباس از 24 تا 29 آبان ماه برگزار می شود.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح كرد: كاروان ورزشكاران نابینا و كم بینای استان با حضور 7 ورزشكار كه شامل 4 آقا و 3 خانم هستند در این رقابت ها شركت می كنند.

او ادامه داد: فعالیت های هیئت های ورزشی نابینایان و كم بینایان استان در هفت ماه نخست امسال شامل شركت در چالش مجازی بیا با هم ورزش كنیم و كسب مقام اول تیمی كشوری و مقام های اول و سوم انفرادی، فعال كردن تمرینات رشته های دو و میدانی، شطرنج و گلبال استان در دو گروه آقایان و بانوان، استعدادیابی شطرنج در گروه سنی 13 تا 16 سال آقایان و بانوان، برگزاری جشنواره استعداد یابی دو و میدانی در شهرستان طبس و برگزاری همایش كویرنوردی خانوادگی در شهرستان طبس بوده است.
   تاریخ: ۲۰:۳۹ - ۲۳/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۹