دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

اهدای 85 ویلچر به نیازمندان خراسان شمالی توسط بنیاد احسان
 
نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی از اهدای 85 ویلچر به نیازمندان زیر 15 سال استان توسط بنیاد احسان خبر داد.
اهدای 85 ویلچر به نیازمندان خراسان شمالی توسط بنیاد احسان محسن پولادی، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینكه طی دو هفته آینده 85 ویلچر نیز بین افراد زیر 15 سال كه نیازمند هستند توزیع می شود، افزود: هماهنگی های لازم با بهزیستی استان انجام شده است و پس از جمع بندی لیست افراد، توزیع انجام می شود.

وی با اشاره به توزیع 20 تن گوشت بین مادران باردار و شیرده در استان، اظهار كرد: برای توزیع گوشت بین مادران باردار و شیرده سهمیه ویژه ای در اختیار دانشگاه علوم پزشكی قرار می گیرد و توسط 73 گروه جهادی این بسته ها توزیع می شود.

پولادی با اشاره به اینكه اهدای 50 كانكس برای مناطق زلزله زده نیز امروز به پایان می رسد، اضافه كرد: آخرین اهدای كانكس در روستای هاور انجام می شود كه پس از تكمیل واحدهای مسكونی زلزله زدگان، این كانكس ها جمع آوری خواهد شد.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر 216 گروه اجتماعی در قالب سمن، موسسات، گروه های جهادی و... در سامانه بنیاد احسان ثبت نام كردند و گروه حمایت پذیر استان شدند.

وی در خصوص رزمایش های انجام شده از سوی بنیاد احسان در استان، بیان كرد: پس از شیوع كرونا در استان 6 مرحله رزمایش معیشتی اجرا شده كه در سطح ملی هفت میلیون بسته معیشتی و در سطح استان 36 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

پولادی با بیان اینكه در سال جاری 14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: توزیع 42 سری جهیزیه برای زوج های جوان نیز در سال جاری انجام شد و توزیع جهیزیه ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری رویداد «رقابتی پیشرفت» در استان خبر داد و اضافه كرد: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد حلقه های میانی برای ارتباط مردم و حاكمیت است و برای گروه برگزیده در این رویداد، جایزه نفیس 10 میلیون تومانی اختصاص خواهیم داد.

نماینده بنیاد احسان و دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی تصریح كرد: در بنیاد احسان به دنبال هدفمند كردن برنامه ها و گروه های جهادی هستیم تا بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۱:۵۳ - ۲۴/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۴