دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دستور ویژه وزیر كار برای امدادرسانی فوری به مناطق زلزله زده
 
به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان، وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نامه ای به معاونین و مدیران ، روسای سازمان ها، مدیران عامل صندوق ها و بانك های تابعه این وزارتخانه دستور داد؛ همه امكانات زیرمجموعه خود را برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده استان هرمزگان بسیج كنند.

به گزارش مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی، حجت الله عبدالملكی، در این نامه با ابراز تأسف از وقوع زلزله ای مهیب در بخش هایی از استان هرمزگان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمامی هموطنان ساكن منطقه آسیب دیده، تاكید كرده است: تمامی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، به صورت آنی و عاجل با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه های ذی ربط برای خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان، تمامی امكانات و تجهیزات خود را بسیج كنند.

دكتر عبدالملكی بر استفاده از تجهیزات عمرانی برای عملیات جستجو و نجات، بازگشایی معابر نیز تاكید كرده و دستور داده است: تا مراكز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان های متعلق به زیر مجموعه ها در استان هرمزگان، برای اسكان آسیب دیدگان مهیا شود.

آمادگی مراكز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه سریع تر خدمات پزشكی و درمانی، ارسال اقلام ضروری خوراكی، بهداشتی و گرمایشی و تامین اقلام دارویی توسط شركت های زیرمجموعه این وزارتخانه از دیگر مواردی است كه وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی بر آن تاكید كرده است.

همچنین، به تمامی مدیران استانی اختیار تام داده شده است تا ضمن ارائه بهترین خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده، از امكانات و تجهیزات در اختیارشان در این خصوص استفاده كامل كنند.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۰:۵۳ - ۲۴/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۰