دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

« اولین كنگره ملی رصد اجتماعی پاندمی كووید 19»، بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

« اولین كنگره ملی رصد اجتماعی پاندمی كووید 19»، بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود

كمیته اجرایی « اولین كنگره ملی رصد اجتماعی پاندمی كووید 19»، ضمن تشكیل جلسه با حضور اعضای این كمیته، اعلام كرد: این كنگره ملی، به همت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رصدخانه اجتماعی كووید 19 بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، این نشست، با حضور دكتر رضا نجفی پور دبیر كمیته اجرایی و دكتر مهرداد فرخی دبیر كمیته علمی كنگره، مدیران اداره فناوری اطلاعات و روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و چند تن از اعضای دبیرخانه رصدخانه اجتماعی كووید 19 برگزار شد.

براساس تبادل اطلاعات اعضای كمیته اجرایی، كنگره ملی رصد اجتماعی پاندمی كووید 19 طی دو روز در دی ماه امسال، شش پنل تخصصی توسط نخبگان و متخصصان حوزه سلامت اجتماعی در سراسر كشور و صاحبنظران و مجریان این حوزه در دستگاه ها و نهادهای اجرایی برگزار می كند، ضمن آنكه امتیاز بازآموزی نیز برای شركت كنندگان در نظر می گیرد.

این كمیته همچنین برنامه های اجرایی را طبق تصمیمات كمیته علمی مدنظر قرار می دهد و دكتر ساعتچی از اعضای دبیرخانه رصدخانه اجتماعی كووید 19 را به عنوان رابط بین دو كمیته علمی و اجرایی جهت هماهنگی های لازم معرفی كرد.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۲۳:۰۸ - ۲۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴