دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پرداخت كمك هزینه های درمانی بلاعوض به بیماران نیازمند
 
33 میلیارد ریال كمك هزینه درمانی به 2 هزار و 849 بیمار نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا كنون پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مركز خوزستان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: از ابتدای سال تاكنون 33 میلیارد ریال كمك های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد.پرداخت كمك هزینه های درمانی بلاعوض به بیماران نیازمند

دكتر علی خدادادی افزود: این كمك های بلاعوض به صورت پرداخت های مالی به 2 هزار و 849 نفر و بر حسب هزینه كرد های درمانی در زمینه های كمك هزینه تامین دارو، هزینه بستری، تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینكه كمك هزینه های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است، گفت: متاسفانه با این حجم از افزایش قیمت ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده های كم بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس كرونا در كشور، تعداد بسیاری از افراد قرار گرفته در دهك های پایین درآمدی و توانمندی مالی، را دچار مشكلات عدیده كرده است تا جایی كه بعضاً از پس تامین هزینه های درمانی خود بر نمی آیند و یا امكان ادامه روند درمان را ندارند. به لطف خدا جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته است در این زمینه مداخله كرده و بخشی از این هزینه ها را جبران نماید.

بیشتر بخوانید:نیكوكاران زلزله زدگان اندیكا را حمایت كنند

خدادادی در پایان بار دیگر از خیرین خوزستانی دعوت كرد با مشاركت در پروژه های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت، تسكین گر آلام نیازمندان و دردمندان شوند.
   تاریخ: ۱۲:۵۹ - ۲۵/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۴