دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

همه دانشجویان ورودی امسال تا تاریخ 10 آذرماه، پرسشنامه طرح " غربالگری سلامت روان " را تكمیل كنند
 
از طریق سامانه آنلاین " غربالگری سلامت روان "؛

همه دانشجویان ورودی امسال تا تاریخ 10 آذرماه، پرسشنامه طرح " غربالگری سلامت روان " را تكمیل كنند

مدیر مركز مشاوره و سلامت روان دانشجویی معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، از اجرای طرح « غربالگری سلامت روان » دانشجویان ورودی امسال (كارشناسی، كارشناسی ارشد، دكتری و دستیاری) این دانشگاه، از مهرماه سال جاری خبر داد.

دكتر هما رضایی در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه، با اشاره به اینكه تاكنون 200 تن از دانشجویان جدید در این غربالگری شركت كردند، افزود: هر ساله با آغاز سال جدید تحصیلی، برنامه سنجش آمادگی روانشناختی دانشجویان ورودی های جدید در قالب طرح ملی « غربالگری سلامت روان » اجرا می شود و شركت در این طرح، برای تمامی دانشجویان الزامی است.

وی با توجه به شیوع بیماری كرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، از راه اندازی سامانه آنلاین غربالگری سلامت روان دانشجویان توسط اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت گفت و تاكید كرد: دانشجویانی كه تاكنون پرسشنامه غربالگری سلامت روان را تكمیل نكردند، می توانند تا تاریخ 10 آذرماه، با مراجعه به سامانه غربالگری سلامت روان به آدرس https://ccsm.behdasht.gov.ir نسبت به تكمیل پرسشنامه های مربوطه اقدام نمایند.

بگفته مدیر مركز مشاوره دانشجویی دانشگاه، كارشناسان این مركز از طریق شماره های 22180152 - 021 و 71732113 - 021 ، آماده پاسخگویی به سئوال های دانشجویان در ارتباط با طرح غربالگری سلامت روان می باشند.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۳۱ - ۲۷/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۸