دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

1600 بیمار نیازمند استان مركزی كمك هزینه درمانی دریافت كردند
 
اراك - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی گفت: یك هزار و 600 بیمار نیازمند این استان از ابتدای سال جاری تاكنون از كمك هزینه درمانی این نهاد عام المنفعه بهره مند شدند.
1600 بیمار نیازمند استان مركزی كمك هزینه درمانی دریافت كردند اراك - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی گفت: یك هزار و 600 بیمار نیازمند این استان از ابتدای سال جاری تاكنون از كمك هزینه درمانی این نهاد عام المنفعه بهره مند شدند.

« علیرضا محمودی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا 18میلیارد ریال كمك هزینه درمانی بلاعوض برای این قشر هزینه شده است.

وی بیان كرد: این مبالغ درمانی در زمینه های دارو، مخارج خدمات بستری، تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مركزی ادامه داد: كمك هزینه های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است.

محمودی اظهار داشت: امید می رود كه خیران استان مركزی در طرح های حمایتی و بشردوستانه این جمعیت بیش از پیش مشاركت داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شماره حساب هلال احمر برای كمك به زلزله زدگان مردم هرمزگان به حساب (4978654134) بانك ملت اعلام شده است.

محمودی اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بلافاصله با حضور در منطقه متاثر از زلزله اقدام به امدادرسانی كردند و اسكان اضطراری زلزله زدگان، توزیع چادر و اقلام زیستی در ساعات اولیه انجام شد.

وی عنوان كرد: انتظار می رود كه مردم برای تسكین آلام و كاهش مشكلات مردم این منطقه، كمك های مالی خود را به شماره حساب اعلام شده واریز و یا با كد دستوری #76112 پرداخت كنند.

12 هزار داوطلب، جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مركزی فعالیت دارند.

استان مركزی با 12 شهرستان دارای یك میلیون و 480 هزار نفر جمعیت است.

برچسب ها
- اراك
- استان مركزی
- سلامت روان
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۳۵ - ۲۷/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۲