دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

افتتاح درمانگاه آفرینش بیمارستان شهدای هفت تیر
 
دانشگاه علوم پزشكی ایران
افتتاح درمانگاه آفرینش بیمارستان شهدای هفت تیر
با حضور سرپرست دانشگاه ایران انجام شد:
افتتاح درمانگاه آفرینش بیمارستان شهدای هفت تیر
كلینیك ویژه بیمارستان شهدای هفت تیر  با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشكی ایران به بهره برداری رسید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: آیین افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی آفرینش بیمارستان شهدای هفت تیر روز چهارشنبه 26 آبان 1400 با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سرپرست دانشگاه علوم پزشكی ایران، معاونین و نماینده مجمع خیرین سلامت برگزار شد .
دكتر حسین توكلی؛ فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم ضمن تشكر از پیگیری سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشكی ایران بیان كرد: اولویت اصلی ما، نظام سلامت است و در همین زمینه بودجه های لازم برای بهسازی و نوسازی بیمارستانها وشبكه های بهداشت و ارتقاء زیر ساخت های درمانی اختصاص می یابد .
توكلی با بیان این نكته كه تجهیزات ام ار ای و سی تی اسكن از  اعتبارات ارزش افزوده برای بیمارستان های شهدای هفت تیر و فیروز آبادی خریداری شده و آماده نصب است، افزود: پروژه ساخت بیمارستان 320 تخت خوابی هفت تیر باید در اولویت قرار گیرد تا با توجه به حجم مراجعات هر چه سریعتر به بهره برداری برسد .
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اعلام همكاری در حوزه های مختلف نظام سلامت اظهار كرد: با همدلی و همكاری بین بخشی خدمات خوبی در بیمارستان های این منطقه ارائه می شود .
وی افزود: در حوزه پزشكی و ارائه خدمات به اهالی شهرستان ری باید به نحوی عمل شود تا مردم مجبور نباشند برای پیگیری درمان به شهر تهران مراجعه كنند، لذا باید این ظرفیت همانند درمانگاه آفرینش در این منطقه  ایجاد شود تا افراد از بهترین امكانات پزشكی برخوردارشوند .
دكتر محمد امین زارع؛ مدیر عامل بیمارستان شهدای هفت تیر در بخش ابتدایی آیین افتتاح درمانگاه آفرینش عنوان كرد : عملیات اجرایی ساخت این مركز به مساحت 5 هزار متربع از سال 1394 آغازشد و با حمایت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشكی ایران و مجمع خیرین سلامت و تامین اعتبار حدود 45 میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شده است .
مدیر عامل بیمارستان گفت: كلینیك های تخصصی و فوق تخصصی مختلفی در درمانگاه آفرینش وجود دارد و ما در نظر داریم كلینیك طب ورزش و مركز جامع توانبخشی را همراه اندازی كنیم و  تخت های ای سی یو تروما را افزایش دهیم .
زارع با بیان اینكه بیمارستان شهدای هفت تیر با سابقه 55 سال در شهرستان شهرری خدمات سلامت ارائه می كند، افزود: این بیمارستان یكی از قطب های اصلی تروما، رادیوتراپی و شیمی درمانی در كشور است و  سالیانه بیش از 150 هزار بیمار را پذیرش می كند .
وی خاطر نشان كرد: تمام تلاش ما و همكاران در مجموعه بیمارستان شهدای هفت تیر این است تا خدمات با كیفیت و در شان مردم شهرستان ری ارائه دهیم .
در ادامه دكتر سید علی یزدی خواه؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را برای تكمیل پروژه های درمانی دانشگاه علوم پزشكی ایران اعلام كرد و افزود: راه اندازی بیمارستان جایگزین 320 تخت خوابی فیروز آبادی و اجرای ساخت بیمارستان جایگزین شهدای هفت تیر، تحول مهمی در نظام خدمات رسانی به شمار می روند و توجه ویژه به حوزه سلامت با وجود حجم بالای مراجعین به بیمارستان های شهرستان ری ضروری است .
در پایان مراسم، دكتر عبدالرضا پازوكی؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشكی ایران از زحمات  مجموعه خیریه آفرینش قدردانی و لوح تقدیری به مهندس جراحی؛ نماینده مجمع خیرین سلامت اهدا كرد .
پایان خبر //
مرضیه ره نورد

منبع خبر:
اخبار علمی
   تاریخ: ۱۶:۴۹ - ۲۹/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۳۳۱