دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

نگاه ویژه به ارتقا زیرساخت های امنیت اجتماعی در البرز
 
استاندار البرز گفت: برای ارتقا زیرساخت های نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت اجتماعی و آسایش مردم با تمام توان پای كار هستم.
نگاه ویژه به ارتقا زیرساخت های امنیت اجتماعی در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مركز البرز؛ مجتبی عبداللهی در دیدار با فرماندهی نیروی البرز گفت: به طور قطع با توجه به شرایط خاص و حساس البرز، برقراری نظم و امنیت نیازمند جدیت و تلاش شبانه روزی و مجاهدت های نیروی انتظامی است.

استاندار افزود: قدردان این حضور ارزشمند هستیم چراكه با فرماندهی مقتدر و مجموعه نیروی انتظامی استان البرز اقدامات بزرگی در حوزه برقراری نظم و امنیت رقم خورد.

عبداللهی گفت: نیروهای خدوم انتظامی، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و به حفظ و حراست از نظام و مردم اقدام می كنند.

او افزود: نیروی انتظامی ماموریت های متنوع و فراوانی دارند و مقام معظم رهبری همواره از برقرار كنندگان نظم در كشور قدردانی می كنند.

استاندار گفت: چاره اندیشی در خصوص آسیب های اجتماعی یكی از مهمترین دغدغه های بنده و نیاز استان البرز و مطالبه مردم است كه با كمك نیروی انتظامی می توانیم كارهای بزرگی را برنامه ریزی و اجرا كنیم.

عبداللهی افزود: بر این اساس می توانیم با كوله باری از تجربه، آسیب ها و ناهنجاری های حاشیه نشینی را مورد بررسی و چاره اندیشی قرار دهیم.

استاندار البرز گفت: قرارگاه اجتماعی در استانداری البرز، تمام فرمانداری های این استان تشكیل می شود و برنامه محور برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی حركت خواهیم كرد.
   تاریخ: ۰۹:۲۹ - ۳۰/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳