دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

2 هزار شهروند تربت حیدریه در طرح نهضت ملی مسكن ثبت نام كرده اند
 
تربت حیدریه- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: تاكنون 2 هزار و 163 نفر از این شهرستان در طرح نهضت ملی مسكن ثبت نام كرده اند كه پس از بررسی پرونده این افراد واحدهای آماده شده مسكن مهر به آنان واگذار می شود.
2 هزار شهروند تربت حیدریه در طرح نهضت ملی مسكن ثبت نام كرده اند تربت حیدریه- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: تاكنون 2 هزار و 163 نفر از این شهرستان در طرح نهضت ملی مسكن ثبت نام كرده اند كه پس از بررسی پرونده این افراد واحدهای آماده شده مسكن مهر به آنان واگذار می شود.

حسین ناطق روز یكشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سهم این شهرستان در طرح نهضت ملی مسكن 2 هزار و 150 واحد است كه طی چهار سال احداث می شود.

وی ادامه داد: هركس در سامانه saman.mrud.ir ثبت نام كرده و داری شرایط لازم باشد می تواند از واحد مسكونی برخوردار شود.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: این سامانه 28 مهرماه و یك ماه پس از ابلاغ قانون جهش تولید مسكن راه اندازی شد كه بر اساس آن متقاضیان مسكن با رعایت چهار شرط تاهل یا سرپرست خانوار بودن، نداشتن ملك شخصی از سال 84، استفاده نكردن از امكانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسكن و داشتن پنج سال سابقه سكونت در شهر مورد تقاضا، می توانند در این سامانه ثبت نام كنند.

وی افزود: داوطلبان تا 13 آذر ماه می توانند در این سامانه ثبت نام كنند.

ناطق ادامه داد: ایجاد 980 واحد مسكن مهر بدون در نظر گرفتن امكانات زیرساختی آن موجب شده این واحد ها بدون متقاضی باشد كه در حال تامین زیرساخت هایی از قبیل كلانتری، بازار، مسجد، درمانگاه و آسفالت برای این واحد ها هستیم و ابتدا این واحدها واگذار شده و سپس ساخت و واگذاری 2 هزار واحد مسكونی در قالب طرح نهضت ملی مسكن آغاز می شود.

وی گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت این واحد ها تامین شده و عملیات ساخت آنها از ابتدای دی ماه جاری آغاز خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه افزود: دیروز نخستین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسكن در این شهرستان برگزار شد كه آغاز ساخت واحدهای تجای مسكن مهر و آماده سازی سایت مسكن مهر از مصوبات این جلسه بود.

مركز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 كیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب ها
- طرح اقدام ملی مسكن
- تربت حیدریه
- مسكن مهر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۲۰ - ۳۰/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۵