دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

خرید تجهیزات پزشكی و بهداشتی با خیال راحت و مطمئن
 
خرید تجهیزات پزشكی و بهداشتی با خیال راحت و مطمئن

تعدد محصولات و برندهای ناشناخته، تقلبی بودن محصولات، شفاف نبودن قیمتها و نبود خدمات پس از فروش تنها برخی از مواردی هستند كه شما را در بازار كالاها و تجهیزات پزشكی دچار ابهام و سرگردانی می كنند؟ اما چاره چیست؟

حتماً برای شما هم پیش آماده كه قصد خرید تجهیزات مراقبتی و پزشكی مثل دستگاه فشارسنج خون یا دستگاه تست قند خون داشته باشید اما به دلیل نداشتن دانش و تخصص كافی و نبودن مشاور متخصص در اطرافیان نزدیك، دچار سردرگمی شوید و نهایتاً از خرید خود احساس رضایت كافی نداشته باشید.

تا پیش از این پیدا كردن فروشنده ای كه اطلاعات كافی را در اختیار شما قرار دهد، طیف وسیعی از محصولات را با بهترین قیمت ارائه كند و كالاهای با اصالت و خدمات پس از فروش را به شما پیشنهاد كند تقریباً غیرممكن بود، اما حالا این تجربه در دسترس شماست.

درمان كالا یك فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات پزشكی، آرایشی و بهداشتی است. محصولات این فروشگاه طیف وسیعی از اقلام شامل تجهیزات پزشكی خانگی نظیر انواع فشارسنج، دستگاه تست قند خون، ملزومات ارتوپدی و توانبخشی، بالش و تشك طبی و درمانی و لوازم كمك حركتی را پوشش داده و در كنار این دسته، سبد وسیعی از محصولات تخصصی پزشكی نظیر انواع گوشی پزشكی، افتالموسكوپ، اتوسكوپ، چراغ های پزشكی، ست های معاینه و اورژانس را از بهترین برندهای معتبر بین المللی عرضه می دارد.

ارسال رایگان محصولات به سراسر كشور یكی دیگر از خدمات ارائه شده در این فروشگاه است، اما مهمترین نكته در خرید از درمان كالا امكان استفاده از خدمات مشاوره آنلاین است كه توسط تیم پشتیبانی متخصص این مجموعه ارائه می شود. كاربران می توانند از دو مسیر چت آنلاین سایت و یا تماس تلفنی با واحد پشتیبانی، در رابطه با محصول مورد نظر خود آگاهی كسب كنند.

خرید تجهیزات پزشكی و بهداشتی با خیال راحت و مطمئن

درمان كالا با سابقه ی 9 ساله حضور در بازار تخصصی تجهیزات پزشكی، نامی آشنا برای فعالین این بازار است و تمامی محصولات به صورت مستقیم از نمایندگی رسمی برندها تهیه و عرضه می شود. این موضوع باعث می شود كه در مورد اصالت محصولات و گارانتی و خدمات پس از فروش آنها هیچ دغدغه و نگرانی خاصی برای مشتریان به وجود نیاید.

اما بد نیست به این نكته هم اشاره كنیم كه با توجه به درخواست مشتریان، درمان كالا مدتی است كه سبد محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز به محصولات خود افزوده و در حال حاضر اقلام برترین برندهای حوزه آرایشی و بهداشتی، شامل انواع شوینده، لوازم مراقب از پوست و مو، لوازم آرایشی و مراقبت از دهان و دندان نیز در درمان كالا قابل مشاهده، مقایسه و خرید است.

خرید تجهیزات پزشكی و بهداشتی با خیال راحت و مطمئن

درمان كالا یك فروشگاه اینترنتی است، با این حال در خدمت مراجعین حضوری هم بوده و امكان خرید حضوری محصولات هم فراهم است. با این حال اگر تمایلی به خرید اینترنتی ندارید و یا امكان مراجعه حضوری برای شما مسیر نیست، امكان ثبت سفارش تلفنی هم وجود داشته و می توانید با ثبت سفارش، كالای خود را در سراسر كشور درب منزل تحویل گرفته و تسویه مبلغ را نیز در هنگام تحویل انجام دهید.

حتی اگر در حال حاضر قصد خرید محصول خاصی را هم ندارید، توصیه می كنیم سری به سایت درمان كالا بزنید و محصولات مختلف را بررسی كنید، بدون شك محصولاتی جذاب كه می توانند سبك زندگی شما را رو به سلامتی ببرند توجه شما را جلب خواهد كرد.
منبع خبر:
انتخاب
   تاریخ: ۱۲:۳۸ - ۳۰/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷