دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته بسیج
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته بسیج

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز یكشنبه همزمان با اولین روز از هفته بسیج مستضعفان، با گرامی داشت این مناسبت، توفیق هرچه بیشتر بسیجیان در خدمت به نیازمندان و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را آرزو كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده

« بسیج، شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است كه شكوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج، مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهیدان گمنامی است كه پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند ». این تعریف و توصیف امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی از بسیج مردمی است. رهبری كه هوشمندانه، سلسله پادشاهی و طاغوت زمان را سرنگون كرد، فرمود؛ « من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا كه در این دنیا افتخارم این است كه خود بسیجی ام ».

" بسیجی "، ایمان، تعهد، از خودگذشتگی، جهاد، سادگی، زلالی و پاكی را به همراه دارد. این دلاورمردان بی نشان، نه فقط در هشت سال دفاع مقدس، « توكل به خداوند، ایثار و از خودگذشتگی » را به سلاحی قدرتمند و موثر در مقابل حمله و تجاوز دشمن و مقابله با پیشرفته ترین ابزار جنگی، تبدیل كرد، بلكه در همه حركت های جهادی و مردمی مانند عرصه سلامت، پیش قدم شد و نهال اعتمادی كه در دل هر ایرانی كاشت، هم اكنون به درخت تنومندی بدل شده كه افتخار آن تا ابد برای ایران و ایرانیان باقی است.

بسیج جامعه پزشكی، افتخاری برای نظام سلامت، و پشتیبانی قوی برای تامین سلامتی جامعه اسلامی است كه روحیه بسیجی را با علوم پزشكی و تخصص این حوزه، درهم آمیخته و خدماتی ارزشمند را به نیازمندان و بیماران در اقصی نقاط كشور عزیزمان ارائه می دهد.

با یاد و خاطره بسیجیان شهید و گرامی داشت هفته بسیج، این مناسبت خجسته را به همكاران بسیجی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مراكز درمانی وابسته، تبریك عرض می كنم و از خداوند یكتا، توفیق هرچه بیشتر خدمت، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را خواستارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۱:۳۴ - ۳۰/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۵