دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

بهره مندی بیش از 19 هزار نفر در استان همدان از خدمات اورژانس اجتماعی
 
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان از بهره مندی 19 هزارو 225 نفر در استان از خدمات اورژانس اجتماعی 123 خبر داد.
- بهره مندی بیش از 19 هزار نفر در استان همدان از خدمات اورژانس اجتماعیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مركز همدان ؛ زهره بختیاری گفت: بیشترین ارتباط با خط 123 اورژانس اجتماعی استان همدان شامل همسر آزاری، اختلاف حاد خانوادگی، كودك آزاری است.
وی با اشاره به افزایش تماس های مردمی با خط 123 یا اورژانس اجتماعی نسبت به سال گذشته افزود: این افزایش به صورت چشمگیر به دلیل آشنایی بیشتر مردم با این بخش از بهزیستی نسبت به سال های گذشته از عوامل موثر در تماس ها به خط 123 بوده است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینكه اورژانس اجتماعی در حوزه مشاوره و مداخله آسیب های اجتماعی از جمله سالمند آزاری، خودكشی، كودك و همسر آزاری فعالیت دارد، تصریح كرد: بدون شك همه گیری كرونا و قرنطینه در روند شكل گیری آسیب های اجتماعی و به دنبال آن افزایش مراجعه و تماس به بهزیستی نقش داشته اند، اما صحبت دقیق در این زمینه نیازمند اقدامات كارشناسی و مطالعات تخصصی است.

بختیاری با اشاره به اینكه حذف آسیب های اجتماعی امكان پذیر نیست گفت: اورژانس اجتماعی یك مركز مداخله روانی و اجتماعی است كه قبل از مداخله های انتظامی و قضایی و برای ارائه خدمات بهتر به افراد آسیب دیده و ارتباط منسجم با خانواده های افراد آسیب دیده فعالیت می كند.
   تاریخ: ۱۰:۰۷ - ۰۱/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۲