دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

سلامت الكترونیك مهمترین برنامه برای تحول در سلامت در قرن 21
 
دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم «سبك زندگی سالم و سلامت الكترونیك»، مراقبت از راه دور و سلامت الكترونیك را مهمترین برنامه برای تحول در سیستم سلامت در قـرن 21 خواند.
سلامت الكترونیك مهمترین برنامه برای تحول در سلامت در قرن 21عكس خبر آرشیوی است. به گزارش ایسنا، دكتر حسین یاری - دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم «سبك زندگی سالم و سلامت الكترونیك»، مراقبت از راه دور، مشاوره الكترونیكی و آموزش از راه دور را از كاربردهای مهم و ضروری سلامت الكترونیك دانست و گفت: سازمان بهداشت جهانی سلامت الكترونیك را یكی از بخش های ضروری هر استراتژی برشمرده و سلامت الكترونیك را مهمترین برنامه جهت ایجاد تحول در سیستم سلامت در قرن 21 عنوان كرده است.

وی از برگزاری اولین «سمپوزیوم سبك زندگی سالم و سلامت الكترونیك» به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران خبر داد و گفت: گردهمایی متخصصان حوزه های مختلف مرتبط با سبك زندگی سالم برای تبادل نظر در یافته های علمی، آشنائی با ابزارهای جدید سلامت الكترونیك برای خدمت رسانی بهتر، برقراری انسجام و وحدت بیشتر بین متخصصان و صاحبنظران و همچنین معرفی بهتر و بیشتر «سبك زندگی سالم» به جامعه و مسئولین در جهت تغییر رویكردهای موجود برای ارائه بهتر خدمات سلامت از اهداف این سمپوزیوم است.

یاری با بیان اینكه محورهای این سمپوزیوم بهبود سلامت جسمانی، تغذیه سالم، ارتقا سلامت روان و عدم سوء مصرف مواد مخدر است افزود: پزشكان متخصص طب فیزیكی و توانبخشی، پزشكی ورزشی، پزشكی اجتماعی، روانپزشكی، پزشكان عمومی و دانشجویان و دانش آموختگان فیزیوتراپی، تغذیه، روان شناسی و تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه های هدف این سمپوزیوم را شامل می شوند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۳:۳۷ - ۲۶/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۲