دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشكی بین المللی آلمان میزبان شركت دانش بنیان البرز
 
شركت دانش بنیان اكسون مستقر در پارك علم و فناوری البرز، به عنوان تنها نماینده ایران از پارك های علم و فناوری در نمایشگاه دوسلدورف آلمان حضور یافت.
بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشكی بین المللی آلمان میزبان شركت دانش بنیان البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز، شركت دانش بنیان تجهیز الكترونیك اكسون البرز،
به عنوان یكی از چهار نماینده ایران به عنوان شركت تولید كننده در حوزه تجهیزات فیزیوتراپی در نمایشگاه مدیكا در شهر دوسلدورف آلمان حضور یافت . در این نمایشگاه كه با حضور شركت های تولید كننده تجهیزات پزشكی از سراسر جهان برگزار گردید. شركت كنندگان به معرفی جدیدترین تولیدات خود در حوزه تجهیزات پزشكی پرداختند.
مهندس مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارك علم و فناوری البرز گفت: شركت دانش بنیان تجهیز الكترونیك اكسون مستقر در پارك علم و فناوری البرز با شركت در این نمایشگاه معتبر بین المللی در سالن 4 این نمایشگاه به معرفی محصولات تولیدی خود به مراجعه كنندگان پرداخت . در این نمایشگاه دستگاه های تكارتراپی ، دستگاه شاك ویو تراپی ، دستگاه لیزر فیزیوتراپی در حوزه توانبخشی و دستگاه پلاسما تراپی در حوزه پوست و مو و همچنین دستگاه كاور زن حرارتی كفش در حوزه تجهیزات بیمارستانی در معرض نمایش قرار داده شد.
نمایشگاه مدیكا 2021 ، بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشكی در دنیاست و در سال جاری چهار شركت از كل ایران شركت كرده بودند كه یكی از این شركت ها اكسون بود.
   تاریخ: ۱۶:۳۹ - ۰۲/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۵