دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نسخه نویسی الكترونیكی از اول دی ماه اجباری می شود + فیلم
 
گروه استان ها ـ عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه امسال، دولت تا پایان آذرماه مجاز است تا همه خدمات نسخه نویسی را به صورت الكترونیكی در بیاورد.
نسخه نویسی الكترونیكی از اول دی ماه اجباری می شود + فیلم
گروه استان ها ـ عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه امسال، دولت تا پایان آذرماه مجاز است تا همه خدمات نسخه نویسی را به صورت الكترونیكی در بیاورد. - اخبار استانها -
محمد علی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در نوشهربا اشاره به پایان مهلت ارائه خدمات نسخه نویسی غیر الكترونیك در كشور، اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 1400، دولت تا پایان آذر ماه مجاز بود كه همه خدمات نسخه نویسی را به صورت الكترونیكی دربیاورد و هیچ مركزی مجاز نیست خارج از سیستم نسخه نویسی الكترونیكی، از اول دی ماه، درمان یا دارویی را تجویز یا ارائه كند و مجلس مصمم است كه الزامات قانونی را برای اجرای این طرح داشته باشد.

عضو فراكسیون بهداشت ودرمان درمجلس شورای اسلامی افزود: در راستای همین طرح، در فراكسیون بهزیستی و توانبخشی و فراكسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی به طور جد پیگیر پوشش خدمات توانبخشی افراد دارای معلولیت نیز هستیم.

نماینده حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و كلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه، پوشش نسخه نویسی غیر الكترونیك از نظر كمی پوشش قدیمی است، گفت: خیلی ازخدماتی كه این بیماران دریافت می كنند به روز نیست و هم به نوعی اعتباراتی كه در این طرح اختصاص داده شده اعتبارات كمی است و ما دنبال تصویب منابع جدید برای پوشش خدمات توانبخشی هستیم.

اجرای طرح "نسخه نویسی الكترونیكی" در استان اردبیل؛ صدور دفترچه بیمه سلامت متوقف شد + فیلم
هشدار تأمین اجتماعی درباره سوءاستفاده از كارت ملی دیگران در نسخه نویسی الكترونیك
اجرای نسخه نویسی الكترونیكی در زمان قطعی برق بیماران را سرگردان كرده است

محسنی بندپی رئیس فراكسیون سلامت سالمندان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینكه دوران سالمندی بعضی از بیماریها را همراه خواهد داشت و سالمندان ما با حقوق اندك و هزینه های طاقت فرسای به درمان كه بیشتر نیازمند هستند، پاسخگو نخواهد بود، خاطرنشان كرد: در مجلس شورای اسلامی پیگیر هستیم تا بتوانیم خدمات درمانی افراد بالای 65 سال و سالمند را گسترده تر و با پوشش بیمه ای بیشتر را تصویب نمائیم.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۳:۵۰ - ۰۵/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۴