دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در كردستان: نیاز معلولان كردستانی رفع شود
 
گروه استان ها - نماینده ولی فقیه در استان كردستان گفت: انتظار می رود به اندازه نیاز معلولان استان ویلچر تأمین شود.
نماینده ولی فقیه در كردستان: نیاز معلولان كردستانی رفع شود
گروه استان ها - نماینده ولی فقیه در استان كردستان گفت: انتظار می رود به اندازه نیاز معلولان استان ویلچر تأمین شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در مراسم رزمایش همدلی و احسان و اجری طرح مثبت حركت كه در حسینه سنندج برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده اظهار داشت: انتظار می رود به اندازه نیاز معلولان استان ویلچر تأمین شود.

وی با تأكید بر اینكه ویلچر رایگان میان نیازمندان توزیع شود، گفت: نباید معلولان دغدغه تأمین ویلچر داشته باشند، گفت: در ساخت ویلچرهای اهدایی به معلولان استان كیفیت آن هم در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان كردستان گفت: سهم استان كردستان از 27هزار ویلچر اهدایی، 128 دستگاه ویلچر بوده كه به معلولان زیر 14سال اهدا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان اینكه امروز نیز 5300بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند كردستانی كه تحت هیچ نهادی نیستند، توزیع خواهد شد، تصریح كرد: امیدواریم این خدمات مستمر و همه خیرین و مسئولان به این عزیزان عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.

واحدهای مسكونی ویژه معلولان اردبیلی به زودی به اتمام می رسد
100 دستگاه ویلچر همراه با بسته های معیشتی به معلولان نوجوان بوشهری اهدا شد +تصویر
مژگان مشفق، معاون توانبخشی بهزیستی كردستان نیز در این مراسم با تأكید بر اینكه خیرین از ساخت ویلچر ویژه معلولان حمایت كنند، اذعان كرد: سالانه برای تأمین نیازمندی های معلولان كردستانی نیاز به 500 ویلچر داریم.

به گزارش تسنیم؛ از زمان شیوع ویروس كرونا تاكنون 160هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش بالغ بر 60میلیارد تومان در میان نیازمندان كردستانی اهدا شده است. آماده سازی هر ویلچر نیز 2 میلیون و 700هزار تومان هزینه در بر دارد.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۳:۴۲ - ۰۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۱