دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

وزارت ورزش و جوانان باید از لحاظ سخت افزاری و اعتباری نگاه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشد
 
وزارت ورزش و جوانان باید از لحاظ سخت افزاری و اعتباری نگاه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشد
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید از لحاظ سخت افزاری و اعتباری نگاه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان اردبیل ؛ دكتر انوشیروانی در سفر خود به شهرستان پارس آباد به همراه معاون پشتیبانی و معاون فرهنگی و امور جوانان و محمدی سرپرست شهرستان با امام جمعه این شهرستان دیدار كرد.

امام جمعه پارس آباد در این دیدار گفت: وزارت ورزش و جوانان باید از لحاظ سخت افزاری و اعتباری نگاه ویژه ای به حوزه جوانان داشته باشد .

او ادامه داد: ایران یكی از جوان ترین كشورهای جهان است كه باید در بخش های مختلف ازدواج، اشتغال ، مسكن و به ویژه در حوزه پیشگیری از طلاق برنامه های ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام علی اكبر باقری بنابی ادامه داد: توجه به ورزش و نگاه به فعالیت های ورزشی باید در حوزه سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی باشد و نیاز است كه با ایجاد سالن ها و مكان های ورزشی این امر محقق شود.

او تصریح كرد: كار فرهنگی نیاز به اعتبار و توجه دارد كه امیدواریم با توجه به اینكه این شهرستان مرزی بوده و جوانان این شهرستان در معرض آسیبهای جدی اجتماعی و فرهنگی هستند، در این مسئله نگاه ویژه و اساسی به این شهرستان شده و به جوانان جامعه خوراك فرهنگی داده شود تا درمقابل هجمه های دشمن پیروز شویم.

امام جمعه پارس آباد عنوان كرد: تعمیر و تجهیز اماكن ورزشی امری مهم است و باید توجه ویژه ای گردد تا از هدر رفت بیت المال در حوزه ورزش و جوانان جلو گیری شود.

دكترانوشیروانی مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل در این دیدار بازدید از اماكن ورزشی و شورای عالی ورزش این شهرستان تا بهره برداری زمین چمن، پیست دو و میدانی و همچنین سالن فاطمه الزهرای این شهرستان سخن گفت و افزود: در راستای حمایت و توسعه ورزش گام های اساسی برداشته می شود كه در این جهت، 32 رشته ورزشی در این شهرستان فعال است كه امید داریم تا با فعالیت ورزشی این شهرستان در بخش ورزش همگانی شاهد رشد سلامت جامعه باشیم.

او بیان كرد: نیاز است تا در حوزه جوانان با ارائه طرح های ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت های اساسی صورت گرفته و اقدام به ایجاد سمن در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی گردد.

لینك كوتاه: http://news.msy.gov.ir/news/2068826.htm
   تاریخ: ۰۸:۴۹ - ۲۷/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۷