دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اعزام 50 پزشك به مناطق محروم كرمانشاه در هفته بسیج
 
كرمانشاه- رئیس بسیج جامعه پزشكی استان كرمانشاه از اعزام 50 پزشك به مناطق محروم كرمانشاه در هفته بسیج خبر داد.
اعزام 50 پزشك به مناطق محروم كرمانشاه در هفته بسیج كرمانشاه- رئیس بسیج جامعه پزشكی استان كرمانشاه از اعزام 50 پزشك به مناطق محروم كرمانشاه در هفته بسیج خبر داد.

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: تیم فوق تخصصی قلب و عروق كانون بسیج جامعه پزشكی بیمارستان امام علی (ع) كرمانشاه به سرای سالمندان مادر اعزام شده و سالمندان این مركز را معاینه و در صورت نیاز برای درمان اقدام كردند.

رئیس بسیج جامعه پزشكی استان كرمانشاه تصریح كرد: در محله های كم برخوردار هرسین نیز اعضا كانون بسیج جامعه پزشكی شبكه بهداشت و درمان واكسیناسیون مردم این منطقه را انجام دادند.

وی با بیان اینكه تیم تخصصی زنان و مامایی كانون بسیج جامعه پزشكی بیمارستان معتضدی كرمانشاه به دهستان ویژنان شهرستان گیلانغرب اعزام شدند، گفت: در این برنامه نمونه های آزمایشی بالینی از زنان این منطقه گرفته و نمونه های آزمایشی به آزمایشگاه طرف قرارداد سازمان بسیج جامعه پزشكی استان كرمانشاه ارسال و داروهای مورد نیاز مراجعین به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت .

منصوری خاطر نشان كرد: تیم طرح شهید رهنمون كانون بسیج جامعه پزشكی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث كرمانشاه به محله كم برخوردار مرادآباد اعزام شدند كه طی این برنامه 189 نفر از مراجعین توسط پزشك تیم ویزیت و خدمات مشاوره مامایی و روانشناسی ارائه شد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۰۹ - ۰۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۳