دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

خدمت به جانبازان مایه افتخار كارگزاران نظام اسلامی است
 
استاندار اردبیل در جریان دیدار و عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار گفت: خدمت به یادگاران دوران دفاع مقدس مایه افتخار كارگزاران نظام اسلامی است.
خدمت به جانبازان مایه افتخار كارگزاران نظام اسلامی است

به گزارش «ایثار»، سید حامد عاملی در جریان دیدار و عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار اردبیل با بیان این مطلب كه خدمت به یادگاران دوران دفاع مقدس مایه افتخار كارگزاران نظام اسلامی است، اظهار كرد: امنیت و آسایش ما مرهون ازخودگذشتگی های شهدا و جانبازان است و دیدار و سركشی از جانبازان بستری در بیمارستان ایثار وظیفه همه ما است.
استاندار اردبیل با قدردانی از خدمات بیمارستان ایثار و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان كرد: در بیمارستان شهید پاریاب (ایثار اردبیل) پیشكسوتان عرصه جهاد و شهادت از 21 استان كشور بستری هستند و از خدماتی كه برای درمان و آسایش آنان فراهم شده، بهره مند می شوند.
عاملی با قدردانی از خانواده های جانبازان اعصاب و روان عنوان كرد: صبر و شكیبایی خانواده های این عزیزان ستودنی است، چراكه سال ها بعد از پایان جنگ هنوز درگیر آسیب های روحی و روانی هستند و جانبازان عزیز نیز با متحمل شدن سخت ترین مشكلات برای زندگی تلاش می كنند.
استاندار اردبیل ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ایثار از جمله واحدهای فیزیوتراپی و كاردرمانی در جریان روند درمانی عزیزان جانباز قرار گرفت، همچنین برای تكمیل برخی تجهیزات و امكانات مورد نیاز بیمارستان قول مساعد داد.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۰۹:۴۲ - ۰۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۴