دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اهداء اقلام توانبخشی به مددجویان لنده ای
 
اقلام بیمارستانی و وسایل توانبخشی به مددجویان كمیته امداد و بهزیستی در لنده اهدا شد.
اهداء اقلام توانبخشی به مددجویان لنده ایبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مركز كهكیلویه و بویراحمد، سرپرست نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی لنده از اجرای طرح سلامت یار علوی در حمایت از افراد معلول خبر داد و گفت: بنیاد علوی در قالب این طرح برای افراد تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تخت بیمارستانی، تشك مواج، ویلچر اهداء كرد.
نیك بخت افزود: پیش از این نیز در راستای افزایش سرانه سلامت از بیماران نیازمند و معلولان، خدماتی در قالب تجهیزات توانبخشی و پزشكی، دندانپزشكی، بینایی سنجی و هزینه های فرانشیز بیمارستانی ارائه شد.
وی با اشاره به اینكه كمك به سلامت جامعه با توسعه زیر ساخت های این حوزه از اولویت های بنیاد در مناطق محروم است، گفت: به همت بنیاد علوی یك مركز بستر درمان، با اعتبار 50 میلیارد ریال در لنده احداث و هم اكنون در حال خدمات رسانی به مردم است.

سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت لنده گفت: در راستای افزایش سرانه سلامت شهرستان، بنیاد علوی هم اكنون در حال احداث مركز بزرگ توانبخشی در مركز این شهر (محوطه بهزیستی) است كه با بهره برداری از آن مشكلات جامعه هدف بهزیستی و سایر بیماران نیازمند رفع می شود.
   تاریخ: ۱۵:۴۹ - ۰۹/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۵