دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی گیلان: مركز نگهداری معتادان متجاهر در گیلان تنها ظرفیت پذیرش 50نفر را دارد
 
گروه استان ها ــ فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مركز نگهداری معتادان متجاهر در گیلان ظرفیت پذیرش 50 نفر را دارد و این یك ضعف است.
فرمانده انتظامی گیلان: مركز نگهداری معتادان متجاهر در گیلان تنها ظرفیت پذیرش 50نفر را دارد
گروه استان ها ــ فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مركز نگهداری معتادان متجاهر در گیلان ظرفیت پذیرش 50 نفر را دارد و این یك ضعف است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیزالله ملكی پیش از ظهر امروز در حاشیه امحا هزار و 350 كیلوگرم انواع مواد مخدر در رشت اظهار داشت: نیروی انتظامی برای ذره ذره این كشفیات تلاش زیادی كرده است و در طول هشت ماه گذشته 2 هزار و 700 كیلوگرم انواع مواد مخدر در استان كشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان مبارزه جدی با مواد مخدر و توزیع كنندگان مواد را یكی از اولویت های ناجا دانست و خاطرنشان كرد: استان گیلان یكی از استان های برتر در برخورد با قاچاقچیان و كشف مواد مخدر است.

سردار ملكی با اشاره به اولویت ضربه زدن به قاچاقچیان گفت: خوشبختانه در تعامل با سایر استان ها توانستیم با سرشبكه هایی كه در سایر استان ها فعالیت داشتند برخورد كنیم البته برخورد با خرده فروشان مواد نیز یكی از مطالبات مردم بود كه با همكاری دستگاه قضا اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد.

استاندار گیلان: اقدامات مقابله ای با مواد مخدر در مرزهای استان تشدید می شود
طرح "محله محور" برای واكسیناسیون جاماندگان جمعیت هدف در استان گیلان اجرا می شود
كارگاه های آموزشی با هدف اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار در استان گیلان برگزار می شود
وی ابراز داشت: در طول هشت ماه گذشته 175 مرحله از طرح پاكسازی نقاط آلوده و كنترل محورهای مواصلاتی در استان اجرا شد و شاهد انهدام 31 باند توزیع مواد مخدر و افزایش برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بودیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان از تعامل خوب ناجا با اداره اطلاعات و سپاه استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و بیان كرد: حاصل این تعامل در سطح استان كاملاً ملموس بوده است و برخوردهای انجام شده با باندهای مواد مخدر ناشی از همین تعامل بوده است .

سردار ملكی گفت: قرارگاه رصد فضای مجازی گیلان در سال 1400 با همكاری دستگاه قضایی تشكیل شد اما در بخش نگهداری معتادان متجاهر همچنان با مشكل روبه رو هستیم و مركزی كه در داخل استان به این حوزه اختصاص دارد تنها ظرفیت پذیرش 50 نفر را دارد و این یك ضعف است.

وی با بیان اینكه در چند ماه گذشته حدود 600 نفر از معتادان متجاهر در استان دستگیر شدند تصریح كرد: مشكل مركز نگهداری معتادان متجاهر در جلسه شورای تامین استان مطرح شد و امیدواریم بتوانیم این مركز را گسترش دهیم البته مشكل به گونه ای باید حل شود كه این معتادان بتوانند به زندگی برگردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی و پیشگیری خاطرنشان كرد: بیش از 3 هزار و 200 ساعت كلاس آموزشی برای مدارس و اقشار مختلف در سطح استان برگزار شد كه یكی از اقدامات ایجابی ناجا بوده و نتایج خوبی به همراه دارد.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۳:۳۰ - ۱۰/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۱