دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نگاه جامع خیرین سلامت ملایر به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان
 

نگاه جامع خیرین سلامت ملایر به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان

رییس مجمع خیرین سلامت ملایر از كمك 46 میلیون تومانی خیرین این حوزه به به بیماران سرطانی نیازمند طی ماه گذشته خبر داد و گفت: خیرین سلامت ملایر در آبان ماه مبلغ 87 میلیون و 500 هزار تومان به منظور تهیه تجهیزات پزشكی كمك كردند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان، دكتر عباس آذرهمایون به نگاه جامع خیرین سلامت ملایر به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان اشاره و اظهاركرد: فعالین این بخش تاكنون گام های موثر و ماندگاری برای كاهش آلام بیماران برداشته اند.

وی با بیان اینكه در زمینه ذبح گوسفند، مشاركت های مربوط به صندوق ها و مشاركت مربوط به قلك ها در ماه گذشته مبلغ پنج میلیون و 600 هزار تومان به حساب مجمع خیرین سلامت از سوی خیرین واریز شد، افزود: در آبان ماه 245 بیمار نیازمند به واحد مددكاری مراجعه داشتند.

دكتر آذرهمایون با بیان اینكه از این تعداد 23 بیمار نیازمند به پزشك و آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند و برای هفت بیمار سرطانی پرونده تشكیل شده، ادامه داد: مبلغ 24 میلیون و 400 هزار تومان نیز به منظور تأمین هزینه پرتودرمانی و شیمی درمانی به 14 بیمار پرداخت شد.

وی از پرداخت كمك هزینه ایاب و ذهاب به سه بیمار نیازمند به مبلغ یك میلیون و 500 هزار تومان و سه میلیون و 400 هزار تومان به عنوان كمك هزینه دارویی و درمانی به تعدادی بیمار نیازمند خبر داد و اظهاركرد: همچنین ماه گذشته از سوی خیرین 20 بسته سهم گوشت گوسفندی در بین بیماران نیازمند توزیع شد.

رییس مجمع خیرین سلامت ملایر خاطرنشان كرد: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به 116 بیمار نیازمند شامل كپسول اكسیژن، واكر، تشك مواج، ویلچر، اكسیژن ساز و... اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ 10 میلوین تومان، اهدای چند رأس گوسفند از طرف خیرین، اهدای چند دست لباس نو مردانه به نیابت از مرحوم حاج محمد قاسم غیاثوند، اهدای لباس گرم مردانه به نیابت شادروان محمد موسوی مرویلی و اهدای ویلچر، عصای زیربغل، واكر تاشو و صندلی چرخدار، تشك مواج و تهیه شش لیتر مواد ضدعفونی كننده دست برای آرامستان بهشت هاجر از سوی جمعی از خیرین، رقم خورد.

وی با بیان اینكه پروژه خیّرساز " پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر" واقع در میدان آزادی، از پیشرفت كاملی برخوردار است، گفت: همچنین با تلاش اعضای مجمع، خدمات پرستاری رایگان در منزل به تعدادی از بیمارن ارائه می شود.
   تاریخ: ۰۸:۵۵ - ۱۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۹