دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

برگزاری مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین گیلان + آلبوم
 
حسین نحوی نژاد رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان شد .
برگزاری مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز گیلان ؛ در مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین گیلان كه با حضور سید محمد شروین اسبقیان ، رییس فدراسیون در رشت برگزار شد ، حسین نحوی نژاد با كسب 11 رای از مجموع 14 آرای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان گیلان انتخاب شد.
رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری این مجمع گفت: تاكنون 45 سهمیه در رشته های ورزشی والیبال نشسته، وزنه برداری، بسكتبال با ویلچر، دوومیدانی و تیراندازی رقابت های پارا المپیك توكیو را كسب كرده و امیدواریم در رشته دوومیدانی دوباره سهمیه كسب كنیم.
سید محمد شروین اسبقیان افزود : تمام تلاش خود را به كار می بندیم تا بهترین نتایج را در رقابت های پارا المیپك توكیو كسب كنیم و نه تنها جایگاه خود را حفظ بلكه این جایگاه را ارتقا دهیم.
وی ادامه داد: علاوه بر حضور قدرتمند در مسابقات پارا المپیك توكیو یكی دیگر از اهداف مهم فدراسیون، شركت در بازی های پارا آسیایی است كه پس از مسابقات المپیك در چین برگزار می شود و ایران هم با قدرت حضور خواهد یافت.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: هم اینك با وجود شرایط كرونایی با رعایت پروتكل های بهداشتی اردوی تیم های ملی را تشكیل داده ایم و تیم ها در مراحل آماده سازی خود هستند.
اسبقیان با اشاره به تایید مصوبه مربوط به همكاری با فدراسیون جانبازان و معلولین كه به امضای رئیس جمهور رسیده و به دستگاه ها ابلاغ شده است تصریح كرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی كه به منزله قانون و لازم الاجراست را باید تمامی دستگاه ها اعمال كرده و در این راستا با هیات های ورزشهای جانبازان و معلولین سراسر كشور همكاری داشته باشند.
وی خاطرنشان كرد: در این میان دبیرخانه این مصوبه را در فدراسیون تشكیل دادیم و با پیگیری این مصوبه در استان ها، مشكلات جانبازان و معلولین تا حد زیادی برطرف می شود چون در غالب آن تعدادی از نهادها و دستگاه ها باید همكاری و مساعدت لازم را با هیات های جانبازان و معلولین داشته باشند.
رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین به طرح استعدادیابی و پشتوانه سازی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولبن هم اشاره كرد و افزود: یكی دیگر از برنامه ها و اهداف مهم این فدراسیون استعدادیابی است كه به همین علت با همكاری ادارات بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزشكاران مستعد را شناسایی می كنیم تا به مرور به بدنه تیمهای ملی مختلف جانبازان و معلولین اضافه شوند.
سید محمد شروین اسبقیان تصریح كرد: توسعه ورزش همگانی بین جانبازان و معلولین هم از اهداف مهم این فدراسیون بشمار می رود كه باید ورزش همگانی را بین جانبازان و معلولین بیش از پیش گسترش دهیم و در این راستا نگاه ویژه ای نیز به بخش بانوان خواهیم داشت تا آنان رغبت بیشتری برای پرداختن به ورزش داشته باشند.
وی گفت : به هرحال تمام سعی و تلاش خود را بكار خواهیم بست تا در هر 2 بخش قهرمانی و همگانی نتایج خوب و ارزنده ای را برای جانبازان و معلولین رقم بزنیم و امیدواریم كه ورزش در این قشر از جامعه گسترش خوبی یافته و جانبازان و معلولین در همه استان های كشور، بیشتر جذب فعالیت های ورزشی شوند.
   تاریخ: ۱۳:۲۷ - ۲۷/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۸