دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

بضاعت دستگاه های دولتی برای كمك به معلولان ناچیز است
 
ولی الله نصر اصفهانی گفت: بضاعت ما در دستگاه های دولتی برای كمك به معلولان ناچیز است اما موسسات خیریه ایثار كرده و بهشت هایی را خلق می كنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ولی الله نصر اصفهانی مدیركل بهزیستی استان اصفهان گفت: خوشحالم كه امروز این افتخار نصیب من شده كه در خدمت دست اندركاران مجموعه ای هستم كه عطر وجود آن ها نه تنها خانواده خودشان بلكه خانواده بزرگ معلولان را هم فرا می گیرد.

وی با اشاره به هفته معلولان گفت: شعار امسال «استفاده از توانمندی و استعداد معلولان در دوران پساكرونا با راهبری و مدیریت معلولان» است. سعی ما بر این است كه از توانمندی و استعداد های افراد دارای معلولیت به بهترین وجه استفاده كنیم تا فرصتی برای نمایش مهارت ها و بروز توانایی این قشر از جامعه فراهم شود.

مدیركل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به افتتاح مركز توانبخشی كودكان بهشت گفت: فرشتگانی این مركز را برای كودكان بهشتی معصوم ایجاد كرده اند كه جای تقدیر و تشكر دارد.

وی گفت: دست اندركاران این مركز خدمات متنوعی ارائه می كنند كه بسیار ارزشمند است. بضاعت ما در دستگاه های دولتی ناچیز است و به هیچ عنوان تكافوی نیاز مددجویان را نمی دهد، اما موسسات این چنینی ایثار كرده و بهشت هایی را خلق می كنند.

نصر اصفهانی با بیان اینكه بر خلاف ما كه با حكم سازمانی و با حقوق، فعالیت می كنیم، حكم فعالان اینگونه مراكز، ازلی است و باقیات و صالحات دارد، گفت: ما عضو كوچكی از جامعه خادمان معلولان استان اصفهان هستیم و افتخاری است كه در این حوزه خدمت گزاری می كنیم.

وی با اشاره به برخی برنامه های هفته معلولان گفت: نمایشگاهی از آثار معلولان فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود كه از 10 اثر برتر، 3 اثر مربوط به استان اصفهان است.

محمدزاده عضو هیات مدیره انجمن خیریه كودكان بهشت نیز در مراسم افتتاح انجمن توانبخشی این مجموعه گفت: افتخار انجمن خیریه كودكان بهشت این است كه 5 سال قبل با همت چند انسان دردمند راه اندازی شده است.

وی افزود: 450 توانخواه در این مركز حضور دارند كه حدود 200 نفر آموزش روزانه می گیرند و مابقی خدمات مختلف حمایتی را دریافت می كنند.
   تاریخ: ۰۹:۵۱ - ۱۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۱