دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

«مشاور دبیر در امور معلولان در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی» منصوب شد
 
با حكم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «علی همت محمودنژاد» به عنوان «مشاور دبیر در امور معلولان در مناطق آزاد تجاری ـ صن...

با حكم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «علی همت محمودنژاد» به عنوان «مشاور دبیر در امور معلولان در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی» منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حكم آورده است؛

جناب آقای علی همت محمودنژاد

نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور دبیر در امور معلولان در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی» منصوب می شوید.
«تلاش برای بهره مندی تمامی اقشار مردم از فرصت های برابر جهت رشد و شكوفایی، ضرورت پیگیری مطالبات و تسهیل مشكلات مربوط به امور معلولان، اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولیت، تكریم هرچه بهتر و بیشتر افراد دارای معلولیت و احصاء نیازهای آنان، حمایت از ایجاد كسب و كارهای همسو با شرایط و ویژگی های خاص معلولان، تلاش برای اجرای مشوق های حمایتی و كمك به ارتقاء سطح توانبخشی و توانمندی معلولان و نیز احصاء مسائل و چالش های این قشر از جامعه در مواجهه با آسیب های اجتماعی» در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی از جمله محورهای كاری است كه می بایست در حوزه جنابعالی بصورت ویژه دنبال شود.
امید است با اتكال به خداوند متعال و با همكاری تمامی همكاران در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی موفق باشید.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.
منبع خبر:
پایگاه دولت
   تاریخ: ۱۵:۰۸ - ۱۳/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۳۰۵