دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

600 كیلومتر از معابر تهران برای توان یابان مناسب سازی می شود
 
تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اهمیت مناسب سازی اماكن عمومی برای افراد توان یاب اعلام كرد: طبق برنامه تلاش داریم در سال آینده 600 كیلومتر از معابر پایتخت را برای افراد توان یاب مناسب سازی كنیم.
600 كیلومتر از معابر تهران برای توان یابان مناسب سازی می شود تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اهمیت مناسب سازی اماكن عمومی برای افراد توان یاب اعلام كرد: طبق برنامه تلاش داریم در سال آینده 600 كیلومتر از معابر پایتخت را برای افراد توان یاب مناسب سازی كنیم.

جلال بهرامی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شهردار تهران بر اهمیت مناسب سازی اماكن عمومی از جمله بوستان ها، میادین میوه و تره بار، ایستگاه های آتش نشانی و همچنین ساختمان های شهرداری تاكید دارد و به همین منظور شورایی در این خصوص تشكیل شد.

وی با بیان اینكه در سال های اخیر اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است، افزود: اما سال آینده مناسب سازی اماكن عمومی پایتخت با سرعت بیشتری دنبال می شود.

معاون شهردار تهران ادامه داد: همچنین در بخش مناسب سازی بوستان ها و سایر اماكن عمومی وابسته به شهرداری تهران اقداماتی انجام می شود و در بودجه سال آینده كه به شورای شهر پیشنهاد می شود، ردیف بودجه مناسب سازی برای افراد توان یاب افزایش قابل قبولی می یابد.

به گفته وی، بیش از 2 هزار بوستان در پایتخت وجود دارد كه بطور متوسط سالیانه حدود 30 بوستان در این حوزه مناسب سازی شده و تلاش داریم از سال آینده این میزان را بیشتر كنیم.

بهرامی با تاكید بر مناسب سازی ایستگاه های مترو نیز گفت: هم اكنون هیچ ایستگاهی بدون امكانات نظیر رمپ و آسانسور و همچنین پله برقی افتتاح نخواهد شد و ایستگاه های فاقد این امكانات نیز به مرور مناسب سازی می شود.

وی با بیان اینكه شورای مناسب سازی شهرداری تهران بر مناسب سازی اماكن عمومی پایتخت تاكید دارد، گفت: تلاش داریم زندگی را برای معلولان در پایتخت آسان كنیم و با حمایت شورای شهر تهران اقدامات تحولی در این خصوص شروع می شود.

برچسب ها
- شورای شهر
- شهرداری تهران
- روز جهانی معلولان
- معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران
- تهران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۱۱ - ۱۴/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴