دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

اهدای 300 دستگاه ویلچر به معلولان كرمانشاه
 
به گزارش خبرگزاری فارس از كرمانشاه، آئین واگذاری ویلچر به افراد دارای معلولیت در استان كرمانشاه با همكاری بهزیستی استان، جمعیت هلال احمر، موسسات خیریه و خیرین نیك اندیش استان صبح امروز با حضور آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر كرمانشاه و مدیران و مسؤولان استانی در سالن آزادی بهزیستی كرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم دو دستگاه ویلچر به صورت نمادین و در مجموع 300 دستگاه ویلچر اهدایی به مددجویان تحت حمایت بهزیستی واگذار شد.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان كرمانشاه در این مراسم، از معلولین به عنوان انسان های توانایی یاد كرد، كه نیاز به ترحم ندارند.

وی با برشمردن اهمیت اندیشه بر جسم، از مسؤولین استان درخواست كرد در تامین امكانات رفاهی برای آن ها تلاش كنند.

نماینده ولی فقیه در استان كرمانشاه با تجلیل از ارگان ها و موسساتی كه در پویش جمع آوری وسایل توانبخشی به افراد دارای معلولیت در كنار آن ها بوده اند، گفت: امیدوارم كه دولت به این قشر از جامعه توجه بیشتری داشته و در بودجه اعتبارات بیشتری را در نظر بگیرد.

وی با اشاراه به ابیاتی از مولانا، اظهار داشت: انسانیت انسان به اندیشه اوست و ما فقط گوشت و پوست استخوان نیستیم و مهم اندیشه ماست.

علما افزود: مهم استعدادی است كه خداوند به همه انسان ها داده است نه اینكه نقص عضوی در انسان باشد یا نباشد.

امام جمعه كرمانشاه در پایان یادآور شد: هر كس هر قدر كه می تواند باید به هم نوع خود كمك كند و فقط بحث معلولیت نیست بلكه هر كدام به نحوی مشكلاتی داریم اما یك مجموعه دلسوزی هستیم كه باید همه در خدمت هم باشیم و با همیاری همدیگر سعادتمند خواهیم شد.

انتهای پیام/پ
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۸:۲۲ - ۱۵/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۷