دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مراكز مثبت زندگی در پیشوا راه اندازی می شود
 
گروه استان ها- رییس بهزیستی پیشوا از راه اندازی مراكز مثبت زندگی با هدف ارائه خدمات محله و خانواده محور در این شهرستان خبرداد.
مراكز مثبت زندگی در پیشوا راه اندازی می شود
گروه استان ها- رییس بهزیستی پیشوا از راه اندازی مراكز مثبت زندگی با هدف ارائه خدمات محله و خانواده محور در این شهرستان خبرداد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازپیشوا، نجمه اسماعیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام خبر راه اندازی مراكز مثبت زندگی در پیشوا اظهار داشت: ارائه خدمات بهتر به شهروندان از جمله اهداف بهزیستی می باشد.

وی ادامه داد: بهزیستی سعی دارد با ایجاد مراكز مثبت زندگی كه نمونه ای كوچك از بهزیستی است جهت افزایش و تسهیل خدمات به افراد تحت پوشش خود در پیشوا اقدام نماید.

رییس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا گفت: در این مراكز سعی خواهد شد تا به معلولین و خانواده هایشان خدمات ارائه شود كه ارائه خدمات با این مراكز تسهیل پیدا می كند.

مركز توانبخشی "مثبت زندگی" در مشهدمقدس به بهره برداری می رسد
35 مركز " مثبت زندگی" در چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود
اسماعیلی ادامه داد : با این امر پرونده افراد به این مراكز منتقل خواهد شد و با هدف محله محور و خانواده محور به افراد تحت پوشش بهزیستی خدمات ارائه خواهد كرد.

براساس گزارش خبرنگار تسنیم تاكنون خدمات و فعالیت های خوبی توسط بهزیستی در زمینه خدمت به شهروندان تحت پوشش ،سامان دهی كارتن خواب ها،كمك به معلولین و غیره انجام شده است كه این امر نیز باعث افزایش خدمات بهزیستی در پیشوا خواهد شد.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۲۳:۲۹ - ۲۷/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۴