دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

بیش از 7000 نفر تحت پوشش بهزیستی بروجرد قرار دارند
 
رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: بیش از 7000 نفر تحت پوشش بهزیستی شهرستان قرار دارند.
بیش از 7000 نفر تحت پوشش بهزیستی بروجرد قرار دارند كرم رضا پیردایه در گفت وگو با ایسنا، اظهار كرد: در حال حاضر بیش از 7 هزار معلول در بروجرد تحت پوشش بهزیستی شهرستان قرار دارند كه خدمات لازم به این افراد ارائه می شود.

وی تصریح كرد: در مجموع بهزیستی در حوزه های توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و حوزه مشاركت های مردمی به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می دهد و اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها فعالیت می كند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد خاطرنشان كرد: افرادی كه در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند می توانند، از طریق تماس تلفنی با خط 123 خدمات مشاوره ای مورد نیاز را دریافت كنند.

پیردایه اضافه كرد: علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای از طریق خط ارتباطی 123، در صورت نیاز افراد به سمت امور اجتماعی بهزیستی هدایت شده و خدمات بیشتر را دریافت می كنند.

وی بیان كرد: گروه های هدف برنامه های اورژانس اجتماعی زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی شدید، زنان و دختران آسیب دیده، كودكان كار، كودكان خیابانی، كودكان آزار دیده، دختران و پسران فراری از منزل و سایر افرادی هستند كه به هر دلیل در شرایط بحرانی قرار دارند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد عنوان كرد: تعدادی از افراد تحت پوشش بهزیستی بروجرد ماهیانه مستمری دریافت می كنند و مابقی معلولین از خدمات توان بخشی بهره می برند.

پیردایه ادامه داد: یكی دیگر از خدمات این سازمان پرداخت كمك هزینه تحصیلی بوده كه دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این سازمان از خدمات كمك هزینه تحصیلی استفاده می كنند و تلاش می شود تا این افراد مانند بقیه دانش آموزان بتوانند برای فراگیری علم و دانش در جامعه حضور داشته باشند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۰۷ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۹