دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

راه اندازی سه شعبه جدید هلال احمر در تهران
 
تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی سه شعبه جدید جمعیت هلال احمر با هدف افزایش آمادگی این جمعیت برای مقابله با حوادث در تهران خبر داد.
راه اندازی سه شعبه جدید هلال احمر در تهران تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی سه شعبه جدید جمعیت هلال احمر با هدف افزایش آمادگی این جمعیت برای مقابله با حوادث در تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دكتر پیرحسین كولیوند رئیس این جمعیت با اشاره به تراكم بالای نفوس و مسكن در تهران و لزوم افزایش آمادگی و سازمان دهی بهتر در مواجه با خطرات طبیعی و انسانی افزود: نیاز به ایجاد شعبات تازه در استان تهران سال هاست كه احساس می شود و اگر به توسعه شعب در این استان نپردازیم، قدرت پاسخگوی عملیاتی ما در حوادث كافی نخواهد بود.

به گفته دكتر كولیوند این شعب قرار است در شهرستان های قرچك، بهارستان و پردیس تاسیس شوند.

وی با اشاره به اینكه شعب جمعیت هلال احمر در سراسر كشور علاوه بر مدیریت بحران ها در زمان حوادث در ایام سال هم مشغول كمك رسانی به مردم است، خاطرنشان كرد: خدمات درمانی و توانبخشی، كمك به اقشار محروم و كم برخوردار جامعه، آموزش همگانی برای عموم مردم و آموزش های تخصصی برای عوامل امدادی از مهم ترین سرفصل های فعالیت مستمر هلال احمر است و اكنون در استان تهران برای گسترش تمامی این اقدامات نیاز به افزایش شعب و تقویت ساختار اداری است.

برچسب ها
- شهر تهران
- امداد و نجات
- سازمان امداد و نجات هلال احمر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۱:۰۹ - ۱۵/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳