دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

درس دو واحدی «مدیریت بحران» به دانشجویان علوم پزشكی ارائه می شود
 
هیات بورد «سلامت در حوادث و فوریت ها» وزارت بهداشت نحوه ارائه درس دو واحدی «مدیریت بحران» برای دانشجویان علوم پزشكی را تعیین كرد.
درس دو واحدی «مدیریت بحران» به دانشجویان علوم پزشكی ارائه می شود هیات بورد «سلامت در حوادث و فوریت ها» وزارت بهداشت نحوه ارائه درس دو واحدی «مدیریت بحران» برای دانشجویان علوم پزشكی را تعیین كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جلسه هیأت بورد «سلامت در حوادث و فوریت ها» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی با حضور دكتر حمیدرضا خانكه دبیر بورد و اعضای بورد از دانشگاه های علوم پزشكی تهران، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، كرمان، یزد، دانشگاه های بقیه الله و علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.

در این جلسه، چگونگی ارائه دو واحد «مدیریت بحران» در دانشگاه های كشور مورد تبادل نظر اعضای بورد قرار گرفت و مقرر شد تا یك واحد آن از طریق دانشگاه علوم پزشكی مجازی و یك واحد به صورت عملی از طریق دانشگاه ها برای دانشجویان ارائه شود.

بازنگری «درس نامه سلامت در حوادث و بلایا» و تهیه نسخه انگلیسی آن، چگونگی طراحی سوال های كارشناسی ارشد و دكتری رشته سلامت در حوادث و فوریت ها برای كنكور سال آینده، چگونگی پذیرش دانشجو برای مقطع كارشناسی ارشد این رشته از طریق پنج دانشگاه علوم پزشكی كشور (چهار دانشگاه مستقر در تهران و یك دانشگاه در سایر شهرها)، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد كه بازدیدهای هیأت بورد از دانشگاه های علوم پزشكی كشور با هدف اعتباربخشی، به دلیل شرایط كرونایی، بصورت مجازی انجام شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۳:۴۰ - ۲۷/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۸