دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

جانبازان قطع نخاعی دوران جنگ تحمیلی از سروهای تا ابد ایستاده هستند
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان گفت: جانبازان قطع نخاعی دوران جنگ تحمیلی از سروهای تا ابد ایستاده هستند كه با رشادت و ایثار خود از پا افتادند تا مردم امروز ایران سربلند بوده و بر روی پای خود بایستند.
به گزارش ایثار كرمان، ظهر امروز سه شنبه 16 آذرماه 1400 احمد گروئی ساردو مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان همراه با حمید نصیری مقدم رئیس مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار كرمان با حضور در آسایشگاه با جانبازان قطع نخاعی در این مجموعه دیداری صمیمانه برگزار كردند.
مدیركل بنیاد استان كرمان در این دیدار و بازدید از آسایشگاه ضمن تقدیر و تشكر از آقای سیف الدینی مسئول آسایشگاه كه شبانه روز برای هرچه بهتر انجام شدن خدمات به جانبازان عزیز تلاش می كند قدردانی كرد و گفت:جانبازان نخاعی ما روحیه، صبوری و بردباری شان همانند حضرت ابوالفضل (ع) است كه این ستودنی است و همواره ما خودمان را مدیون آن ها میدانیم.
گروئی ساردو بیان كرد: جانبازان معزز ما مخصوصا جانبازان قطع نخاعی كه در دوران دفاع مقدس هرچه در توان داشتند از جمله سلامت جسم و جانشان را در راه خدا و ناموس شأن فدا كردند كه این یك دل بزرگ میخواهد از همه هستی دنیا بگذری و خود را فدای خداوند و مهین خود كنی.
وی در خصوص این دیدار با جانبازان گفت: امروز با آقای نصیری مقدم تصمیم گرفتیم هم با حضور در اینجا از زحمات بی شائبه برادر خوبم آقای سیف الدینی تشكر كنیم هم از روند درمانی و وضعیت جانبازان عزیزمان بازدیدی داشته باشیم.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان كرمان در این دیدار نیز گفت: جانبازان قطع نخاعی دوران جنگ تحمیلی از سروهای تا ابد ایستاده هستند كه با رشادت و ایثار خود از پا افتادند تا مردم امروز ایران سربلند بوده و بر روی پای خود بایستند.
گفتی است در دیدار و بازدید مدیركل بنیاد استان و مدیر مجتمع ایثار یك نشست 2ساعتی نیز با آقای آق شیك رئیس انجمن جانبازان قطع نخاعی برگزار و در خصوص مشكلات این عزیزان تبادل نظر كردند.
انتهای پیام./
   تاریخ: ۰۰:۴۰ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸