دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

حساسیت جامعه نسبت به بیماری كرونا بیشتر شود
 
زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینكه باید بیش از گذشته جامعه را نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی سوق داد، گفت: حساسیت جامعه نسبت به بیماری كرونا بیشتر شود.
حساسیت جامعه نسبت به بیماری كرونا بیشتر شود زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینكه باید بیش از گذشته جامعه را نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی سوق داد، گفت: حساسیت جامعه نسبت به بیماری كرونا بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی شامگاه دوشنبه در جلسه مشاركت های مردمی استان در محل استانداری زنجان، به مقابله با ویروس منحوس كرونا اشاره كرد و گفت: مبارزه با این بیماری در اولویت كارها و برنامه ها است.

وی اظهار كرد: در برخی استان های كشور شرایط آبی كرونایی حاكم بود كه به دلیل بی تفاوتی در رعایت پروتكل های بهداشتی و عادی انگاری وضعیت این شهرها قرمز شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: بسیاری از خانواده های ایرانی در پایان سال به خرید ملزومات شب عید اقدام می كنند، كه در این خصوص جلب و جذب مشاركت مردم برای رعایت پروتكل های بهداشتی و حفاظت فردی یك اولویت است.

مرادی نافچی به طرح یاریگران زندگی آموزش و پرورش زنجان اشاره كرد و افزود: در این زمینه میزان مشاركت دانش آموزان و خانواده ها، توزیع جغرافیایی اجرای طرح، چگونگی اجرای آن در شبكه شاد و ارزیابی آموزش و پرورش از تاثیر طرح برای گروه های هدف مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتباری محدود برای اجرای طرح هایی به سازمان های مردم نهاد اختصاص یافته است كه این مهم در راستای حمایت ها بسیار ارزشمند است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینكه باید بیش از گذشته جامعه را نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی سوق داد، ابراز داشت: حساسیت جامعه نسبت به كرونا بیشتر شود.

مرادی نافچی گفت: در آستانه عید نوروز آرامش روحی، روانی و سلامت مردم با مشاركت تقویت شود.

وی با بیان اینكه اگر اعتیاد در جامعه مدیریت شود، مسائل اجتماعی دیگر را نیز می توان مدیریت كرد، گفت: تحلیل ها نشان می دهد گسترش اعتیاد در جامعه بستر آسیب های اجتماعی را فراهم می كند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینكه یكی از فرصت های موثر در زمینه توسعه مشاركت های مردمی بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است، تاكید كرد: هنر ما به عنوان كمیته های مشاركت مردمی این است كه از تمامی توان، بضاعت، فرصت و منابع موجود استان در این جهت استفاده كنیم.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۸:۰۲ - ۲۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۱