دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

روش های نوین درمان معلولان زیر ذره بین «چرخ»
 
پنجاه وششمین قسمت فصل هشتم «چرخ» به بررسی روش های نوین درمان و توان یابی معلولان اختصاص دارد. این برنامه ساعت 19 امروز، سه شنبه 16 آذر 1400 از شبكه چهار پخش می شود.
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبكه چهار سیما، در بخش «تازه ها» علی خورشیدی، روزنامه نگار فناوری، از احتمال ورشكستگی اسپیس اكس، شركت فناوری فضایی ایلان ماسك خواهد گفت و صدرا مخملی، روزنامه نگار دیجیتال، از طرح مفهومی گوشی تاشدنی و رول شدنی به صورت هم زمان.

در بخش دیگری از «چرخ»، محمدرضا مقدسیان با دكتر سید علی حسینی، رییس گروه كاردرمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درباره روش های نوین توان یابی معلولان گفت وگو می كند.

معلولان بزرگترین اقلیت جهان به شمار می روند و بر اساس آمار 10 درصد از جامعه را معلولان تشكیل می دهند.

در حال حاضر در ایران به طور رسمی حدود یك میلیون و 630 هزار معلول در سازمان بهزیستی تحت پوشش هستند و بر اساس آمار جهانی بین سه تا 10 درصد افراد جامعه دارای كم توانی هستند كه معلولیت سه درصد از آنها به طور بارز نشان داده می شود.

در بخش دیگری از این قسمت «چرخ» گفتگوی حافظ آهی با دكتر سید محمدرضا خلیلی، سرپرست آزمایشگاه مواد و سازه های كمپوزیت و هوشمند دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی روی آنتن خواهد رفت.

فصل هشتم مجله تصویری «چرخ» مهم ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور مسئولان، كارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واكاوی می كند.

«چرخ» چهار روز در هفته، از یكشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 50 دقیقه از شبكه ی چهار سیما پخش می شود.

مجری «چرخ» محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه كنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

روش های نوین درمان معلولان زیر ذره بین «چرخ»
   تاریخ: ۱۶:۴۰ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۱