دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

چهار انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت
 
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی احكامی روسای مركز توسعه و هماهنگی و دفتر توسعه فناوری سلامت، مشاور علمی و فناوری و مشاور اجرایی معاونت تحقیقات و فناوری را منصوب كرد.
چهار انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی احكامی روسای مركز توسعه و هماهنگی و دفتر توسعه فناوری سلامت، مشاور علمی و فناوری و مشاور اجرایی معاونت تحقیقات و فناوری را منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دكتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت طی احكامی جداگانه رئیس مركز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری، رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت و دو مشاور علمی و فناوری و اجرایی خود را منصوب كرد.

طی این احكام دكتر شقایق حق جوی جوانمرد به عنوان «رئیس مركز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری» و دكتر محمدرضا منظم به عنوان رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت منصوب شدند.

همچنین دكتر علی علیزاده به عنوان مشاور علمی و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری و دكتر رضا نجفی پور به عنوان مشاور اجرایی معاونت تحقیقات و فناوری منصوب شده اند.

دكتر شقایق حق جوی جوانمرد استاد دانشگاه علوم پزشكی اصفهان، دكتر محمدرضا منظم اسماعیل پور استاد دانشگاه علوم پزشكی تهران، دكتر علی علیزاده عضو هیئت علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دكتر رضا نجفی پور استاد دانشگاه علوم توانبخشی و رفاه اجتماعی هستند.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۴:۲۷ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۹