دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تجلیل از پرستاران مركز نگهداری «بدر نینوا» در گراش
 
گراش - مسئولین و برخی از معتمدین و خیرین گراش از پرسنل و كادر پرستاری مركز نگهداری دختران بالای 15 سال معلولین ذهنی بدر نینوا تجلیل كردند.
تجلیل از پرستاران مركز نگهداری «بدر نینوا» در گراش گراش - مسئولین و برخی از معتمدین و خیرین گراش از پرسنل و كادر پرستاری مركز نگهداری دختران بالای 15 سال معلولین ذهنی بدر نینوا تجلیل كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب كبری (س) و روز پرستار با حضور حجت السلام سید محمد بخشایش پور امام جمعه گراش، مجید غلام پور فرماندار گراش و برخی از معتمدین و خیرین از 16 نفر از پرسنل و كادر پرستاری مركز نگهداری دختران بالای 15 سال معلولین ذهنی بدر نینوا، توسط اداره بهزیستی، خیرین و مؤسسه بیت النور تجلیل شد.

به همین مناسبت، 31 تخت خواب با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان توسط خانواده محروم نیك اندیش حاج علی قنبری، 31 پتو و برخی از اقدام غذایی به مركز توانبخشی و نگهداری بدر نینوا اهدا شد.

در این مراسم، هزینه جراحی یكی از مدد جویان این مركز بالغ بر 23 میلیون تومان توسط خیر نیك اندیش حاج غلامحسین غفاری و با مشاركت حجت السلام بخشایش پور امام جمعه و خانم كاظمی مشاور امور بانوان فرمانداری تأمین شد.

حجت اسلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش در این دیدار خدمت به معلولین را فریضه الهی دانست و گفت: این توفیق نصیب هركس نمی شود.

وی گفت: خدمت به افراد كم توان ذهنی و جسمی اجری كثیر در درگاه الهی دارد و نیات پاك نیك اندیشانی كه با حمایت مالی و صرف زمان برای این عزیزان قدم برمی دارند خیر دنیا و آخرت آنان می شود.

فرماندار گراش نیز با بیان اینكه حمایت از مراكز نگهداری معلولان ذهنی جدی تر دنبال می شود، اظهار داشت: مركز بدر نینوا گراش به لحاظ كیفیت خدمات، بهداشت مطلوب و رضایتمندی معلولین، یكی از بهترین مراكز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی فارس است كه نیازمند توسعه خدمات و همكاری دستگاه ها و نهادهای شهرستان برای رفاه بیشتر معلولین مستقر در این مركز است.

مجید غلام پور ضمن گرامیداشت روز ملی معلولین و تبریك میلاد باسعادت حضرت زینب كبری و روز پرستار خواستار حمایت همه جانبه مجموعه دولتی شهرستان و خیرین از این مركز شد و افزود: فعالیت این مركز صرفاً به جامعه هدف شهرستان گراش محدود نمی شود بلكه خدمات آن به كل زنان معلول استان تعمیم داده شده است، بنابراین باید از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی و نیز مشاركت خیرین استانی برای كمك به آن استفاده كرد.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۳:۲۹ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۹