دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز دانشجو
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز دانشجو

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز در سالروز دانشجو (16 آذرماه)، با انتشار پیام، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این روز تاریخی، این مناسبت ارزشمند را به همه دانشجویان دانشگاه تبریك گفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده

16 آذرماه، روز دانشجو، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، نشانه ای از حماسه ای تاریخی، به زلالی دل جوانان این سرزمین است كه " مسئولیت پذیری " را سرلوحه زندگی خود قرار دادند، و به عنوان قشری روشنفكر، متعهد و حامی محرومان جامعه، همواره " پرسشگری هدفمند " بودند.

عنوان " دانشجو "، پویایی، سادگی، دلسوزی و پشتكار را به همراه دارد، و وقتی با ایمان و توكل به خداوند، تعهد، و راستی و درستی ادغام می شود، جوانی را شكل می دهد كه در هشت سال دفاع مقدس، درس و كتاب، بر زمین گذاشت و تكلیف خود را در برداشتن اسلحه در مقابل دشمن، و حفظ خاك وطن دید.

دانشجویی كه بعد از جنگ تحمیلی، خاكریزهای جدید زد و در سنگر دانشگاه و مراكز علمی و پژوهشی، كمین كرد تا دشمن نتواند با تحریم اقتصادی، كاشتن نهال بدبینی و ناامیدی در دل ایرانیان، و به عبارتی، وابستگی به غرب و شرق، خدشه ای به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وارد كرده و در مسیر توسعه كشورمان، سنگ اندازی كند.

هرچند كه ویروس وحشی كووید 19، دانشگاه ها را موقتا به تعطیلی كشاند، اما هیچگاه چرخه علم آموزی و جستجوی دانش، از حركت نایستاد و آموزش و پژوهش تداوم داشته و دارد، چون ایران هست و هر ایرانی، آرزوی آبادانی و توسعه كشورش را دارد و این هدف، فقط با دستان توانمند و دل های پر امید جوانان، محقق خواهد شد.

با یاد و خاطره شهدای 16 آذرماه سال 1332 ، شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، این مناسبت را گرامی داشته و برای همه دانشجویان عزیز كه اهدافی والا برای خود و كشورشان دارند، آرزوی سلامتی و موفقیت در این مسیر سخت، اما روشن را دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۹:۱۸ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳