دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

وبینار آموزشی « آنالیز حركت »، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) برگزار می شود
 
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می كند؛

وبینار آموزشی « آنالیز حركت »، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) برگزار می شود

وبینار آموزشی « آنالیز حركت »، امروز (سه شنبه) از ساعت 15 الی 17 توسط دكتر حمیدرضا مختاری نیا عضو هیات علمی گروه ارگونومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، بصورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه ، « آنالیز حركت »، حوزه ای از علم بیومكانیك و كینزیولوژی است كه با كمك دستگاه های مختلف انجام شده و الگوهای حركتی نرمال و غیرنرمال انسان را مشخص می كند، ضمن آنكه در علوم مختلفی مانند بیومكانیك، توانبخشی، علوم ورزشی و ارگونومی، با اهداف متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

این گزارش می افزاید: در ارگونومی می توان با استفاده از آنالیز حركات، همزمان با فعالیت های مختلف، به ارزیابی پوسچرهای كاری نرمال و غلط، انجام طراحی محیط كار، بررسی تأثیر مداخلات ارگونومی و همچنین شناسایی فاكتورهای خطر محیط كار نیز پرداخت.

بر همین اساس، این وبینار دارای سرفصل های آموزشی همچون « آشنایی با مفاهیم آنالیز حركت، پارامترهای زمانی مكان و زوایای مفصل، سیستم های مرجع و كاربرد آن ها در آنالیز حركت، ابزارهای مورد استفاده در آنالیز حركت ، نحوه انجام مقدمات جمع آوری، فیلتر و آماده كردن داده ها، نحوه انجام آنالیز داده ه، نمونه مطالعات آنالیز حركت در حوزه ارگونومی » می باشد.

علاقه مندان می توانند برای شركت در این دوره، به آدرس https://yun.ir/arkwbr مراجعه و ثبت نام كنند.

انتهای پیام/

تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۹:۱۸ - ۱۶/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۹