دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

برگزاری جشن «پیك شادی» ویژه كودكان و نوجوانان مدارس استثایی همدان
 
به مناسبت هفته بزرگداشت معلولان، مراسمی با حضور بیش از 50 دانش آموز مدارس استثنایی شهر همدان برگزار شد.
برگزاری جشن «پیك شادی» ویژه كودكان و نوجوانان مدارس استثایی همدان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، بهناز ضرابی زاده مدیر كل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان همدان ضمن تبریك هفته بزرگداشت معلولان بیان كرد: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی و آگاهی عمومی در باره معلولان و تجلیل از كودكان و نوجوانان با نیاز های ویژه است.

او افزود:ما با برگزاری چنین برنامه هایی بیشتر می توانیم این كودكان را بشناسیم و توانمندی های آن ها را پی ببریم.

مدیر كل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان هم چنین به مراكز فراگیر كانون اشاره كرد و اظهار داشت: كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با مجهز كردن دو مركز مختص كودكان و نوجوانان با نیاز های ویژه در همدان و ملایر به دنبال كشف و پرورش استعداد های این گروه از مخاطبان است تا علاوه بر حضور در این كتابخانه ها، از دستگاه سروش مخصوص روشندلان، اسباب بازی های مخصوص و كتاب های با خط بریل استفاده كنند.

در ادامه احمد قره خانی مدیر اداره آموزش و پرورش استثنایی نیز ضمن تبریك این هفته از پشتكار و موفقیت كودكان و نوجوانان مدارس استثنایی تقدیر كرد. اجرای سرود توسط دانش آموزان روشن دل آموزشگاه نابینایان علاقبندیان، اجرای نمایش عروسكی توسط مربیان كانون پرورش فكری و پخش انیمیشن «بارون میاد جرجر»، پخش كلیپ از فعالیت های دانش آموزان روشن دل و تجلیل از پرسنل و دانش آموزان موفق استثنایی از دیگر برنامه های این جشن بود.

در پایان علاوه بر اهداء كتاب و تجلیل از همه كودكان و نوجوانان از دو عضو موفق مركز فرهنگی هنری شماره 3 همدان به نام های پرهام ایرانپور و زهرا زمانی وفادار كه موفق به كسب مقام اول در رشته حفظ 20 جزء قرآن كریم شده بودند، با اهداء لوح و جایزه تقدیر شد.
   تاریخ: ۰۹:۳۴ - ۱۷/۰۹/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷